Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

ΦΤΙΑΞΤΕ ΠΟΥΓΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΑΣ.

Στην προηγούμενη ανάρτηση μου σας έδειξα πως να φτιάχνετε μόνες σας βραχιολάκια από καουτσούκ.Σήμερα θα σας δείξω ένα πουγκί για να τα προσφέρετε όταν θέλετε να κάνετε ένα δωράκι.

Είναι πολύ εύκολο και φυσικά οικονομικό!!!Το μόνο που χρειάζεστε είναι :
ένα κομμάτι από τσόχα σε ότι χρώμα θέλετε,
βελόνα και κλωστή,
ένα κομμάτι κορδέλας,
κόλλα,χρυσόσκονη,διάφορα διακοσμητικά(προαιρετικά)


Παίρνετε την τσόχα την κόβετε στο μέγεθος που θέλετε και ξεκινάτε να ράβετε τα δύο πλαϊνά του.Μετά γύρίζετε το μέσα έξω για να μην φαίνεται η ραφή.


Επόμενο βήμα είναι να διπλώσετε την πάνω μεριά και κάνετε μικρές κοψιές σε ότι διαστήματα θέλετε.


Ανάμεσα στα κοψίματα πλέξτε ένα κομμάτι κορδέλας ή κορδόνι.


Κολλήστε επάνω ότι θέλετε εσείς.Αποξηραμένα λουλούδια ,ράψτε κουμπιά,κολλήστε ποτ πουρί και ότι άλλο θέλετε εσείς.


Μπορείτε να βάλετε λίγη κόλλα και να ρίξετε λίγη χρυσόσκονη.Εγώ έκανα κάτι καλοκαιρινό οπότε έβαλα και λίγη άμμο με μικρά κοχυλάκια.


Ύστερα τοποθετείστε ένα κομμάτι απο τούλι μέσα για να τυλίξετε τα βραχιολάκια σας.

Τέλος τραβήξτε το κορδόνι και κάντε έναν φιόγκο.

Και....το πουγκάκι μας είναι έτοιμο!!!


Φυσικά μπορείτε να μην το χρησιμοποιήσετε για τα βραχιολάκια  μόνο.Εγώ το έχω κάνει δωράκι για παιδιά και έχω βάλει μέσα γλυφιτζούρια μπαστουνάκια ,καραμέλες.

Μπορείτε να κόψετε ένα μικρό κομμάτι χαρτόνι να το διπλώσετε στην μέση και να γράψετε μία ευχή.

Ελπίζω να σας αρέσει αυτή η ιδέα για να κάνετε χειροποίητα δωράκια!


Μέχρι την επόμενη ανάρτηση,γλυκά φιλιά.
Φωτεινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου