Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ;;


Την πρώτη Μάρτη, η παρέα μου και εγώ φτιάξαμε και φορέσαμε το ασπροκόκκινο βραχιολάκι! Τις προάλλες όμως, ο φίλος μου ο Γιώργος μου είπε '' καλά το φορέσαμε, τώρα που τελειώνει ο Μάρτης, τι θα το κάνουμε;''. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα και είπα να το ερευνήσω το θέμα. Μετά από μία μεγάλη έρευνα (googlαρισμα) βρήκα  ότι υπάρχουν διάφορες παραδόσεις για το τι θα κάνουμε το βραχιολάκι και σας τις καταθέτω:



  1. Η μια παράδοση είναι πως το φοράμε το Μάρτιο και με το που δούμε το πρώτο χελιδόνι ή  την 25η Μαρτίου που είναι και Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, το βγάζουμε και το κρεμάμε στα δέντρα για να το πάρουν τα χελιδόνια. Μάλιστα με αυτόν τον τρόπο τα κορίτσια θα έχουν όμορφα κόκκινα μάγουλα!
  2. Άλλη παράδοση είναι να το φοράμε μέχρι το βράδυ της Ανάστασης όπου το βγάζουμε και το καίμε στο Άγιο Φως. 
  3. Μία τελευταία εκδοχή λέει πως το κρατάμε μέχρι την Κυριακή του Πάσχα όπου και το καίμε στην φωτιά του αρνιού.
Εγώ λέω να διαλέξω την τελευταία.. Εκεί που θα σιγοψήνεται το αρνάκι και θα είμαι στη φάση με το πιρούνι για να κόψω λίγη πετσούλα (κάντε το εικόνα), θα του δώσω μία να καεί και αυτό!

Άντε με το καλό να έρθει και ο Απρίλης!
Σας φιλώ,
Πανωράία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου