Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Κλασσικό και εύκολο μωσαϊκό χωρίς αυγά!

Και αν έχω φάει μωσαϊκό στη ζωή μου! Σχεδόν κάθε βδομάδα η γιαγιά μου μας έστελνε ένα μωσαϊκό και σαν παιδιά που ήμασταν το τιμούσαμε και με το παραπάνω.. Αυτό το γλυκάκι είναι άμεσα συνδεδεμένο με την παιδική μου ηλικία και κουβαλάει πολλές αναμνήσεις. Τα χρόνια πέρασαν και δυστυχώς η γιαγιά μου δεν είναι σε θέση να μας φτιάχνει το παραδοσιακό γλυκάκι της. Έτσι ανέλαβα εγώ.. Η συνταγή είναι εύκολη όπως και η διαδικασία. Αποτελεί μια εύκολη και οικονομική λύση με σίγουρη επιτυχία μιας και ποιος θα πει όχι σε ένα κομματάκι μωσαϊκό; Μόνο έναν ενδοιασμό είχα.. Τα αυγά. Η κλασσική συνταγή λένε ότι θέλει αυγό. Πλέον όμως τα αυγά δεν είναι αυτά που ήταν κάποτε, ας μην λέμε ψέματα. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι να τα τρώω ωμά. Έτσι έκανα την συνταγή χωρίς αυγά και έχω να σας πω πως βγήκε μια χαρά..




Θα χρειαστούμε:

  • 3 πακέτα μπισκότα πτι μπερ
  • 1 ζαχαρούχο γάλα 
  • 3 βανίλιες σε σκόνη
  • 4-5 κ.σ. κακάο, αναλόγως πόσο σκούρο το θέλετε
  • 250 βούτυρο λιωμένο
  • Λίγο ποτό της αρεσκείας σας για να ραντίσετε τα μπισκότα
  • Λίγα σπασμένα καρύδια ή φουντούκια, όσα προτιμάτε (εγώ δυστυχώς δεν είχα)
Διαδικασία:

Λιώνετε το βούτυρο και σπάτε τα μπισκότα. Να μην θρυμματιστούν εντελώς. Ραντίζετε τα μπισκότα με λίγο ποτό και ανακατεύετε. Ρίχνετε το ζαχαρούχο γάλα, τις βανίλιες, το βούτυρο, τους ξηρούς καρπούς και ανακατεύετε πολύ καλά με το χέρι σας ώστε να αναμειχθούν τα υλικά. Εάν αντιλαμβάνεστε ότι το μείγμα θέλει λίγο υγρό στοιχείο ακόμα, ρίξτε λίγο γάλα κανονικό. Λίγο όμως, μην λασπώσει το μείγμα! Απλώνετε το μείγμα σε ένα ή δυο κομμάτια αλουμινόχαρτο. Φορμάρετε με τα χέρια σας, το τυλίγετε και το τοποθετείτε στην κατάψυξη. Σε μία με δύο ώρες είναι έτοιμο προς κατανάλωση!



 Το συγκεκριμένο γλυκάκι δεν είναι κάτι πρωτότυπο. Απλά αποτελεί μία παραλλαγή χωρίς αυγά και είναι σίγουρα μία ιδέα που κάποιες φορές μας λύνει τα χέρια!

Σας φιλώ,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου