Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Τα κλειστά παπούτσια της εποχής, ήρθε η ώρα τους!







Γεια σας αγαπημένοι μου!! ΄Καιρό είχα να φανώ.. Το ξέρω χάνομαι κατά καιρούς αλλά είπα σήμερα να επιστρέψω δυνατά! Και τι άλλο θα μπορούσε να ήταν? Παπούτσια! Δεν θα σας πάω στα πολύ θηλυκά αλλά στα πολύ πρακτικά και αγαπημένα της καθημερινότητας! Ο καιρός έχει αρχίσει και αλλάζει.. Ένα από τα πρώτα πράγματα που αλλάζουμε στην γκαρνταρόμπα μας είναι τα παπούτσια.. Άντε να βάλεις κλειστό παπούτσι τώρα που το πόδι έχει "απλώσει" από το ανοιχτό! Σιγά σιγά όμως είναι απαραίτητο μιας και ο καιρός μας τα κάνει μούσκεμα!

Για πάμε να δούμε νέα σχέδια από αγαπημένες συλλογές!



Όσο και να μεγαλώσεις, πάντα θα φοράς All star!










































Πως σας φάνηκαν; Εμένα πάντως το φλοράλ από την Toms μου έχει μπει στο μάτι!
Καλή μου όρεξη..

Σας φιλώ,
Πανωραία

4 σχόλια:

  1. Κι εμένα το φλοράλ μου μπήκε στο μάτι, αλλά η αγάπη μου για τα keds είναι πολύ μεγαλύτερη!!
    Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας! εγώ έχω πάρει το τελευταίο παντελόνι της πρώτης σειράς https://www.notos.gr/gynaika/rouha/padelonia/isia-grammi/panteloni-63pol-32visk-5el-9-3535009515/EE0224/ αλλά πραγαματικά με κούρασε η γόβα και σκεφτόμουν τι είδους παπούτσι θα μπορούσα να φορέσω για να το συνδυάζσω και να είναι ανετο αλλά και κομψό. Νομίζω με την τελευταία πφρόταση θα ταιριάζουν αλλά το βρίκετε κομψό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή