Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Mail to me!!

Το blogaki μου τώρα κάνει τα πρώτα του βηματάκια.. Σε περίπτωση που θέλετε να πείτε μία άποψη, μία ιδέα, μία κουβέντα βρε αδερφέ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο παρακάτω mail:


Περιμένω πάντα με χαρά τα σχόλιά σας και τις ιδέες σας!
Σας φιλώ,
Πανωραία

5 σχόλια:

  1. Καλή σας μέρα!!! Σήμερα το πρωί ψάχνοντας κάποιες πληροφορίες στο διαδίκτυο "σκόνταψα" στο blog σας. Βρήκα αυτό που έψαχνα, και "σκαλίζοντας" το λίγο, έχω να πω ότι μου άρεσε πολύ. Συγχαρητήρια!!! μόνο αυτό έχω να πω. Θα τα ξαναπούμε σίγουρα, καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!! Ειλικρινά δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που σου αρέσει και βρίσκεις ενδιαφέροντα πράγματα!! Περιμένω πάντα σχόλια και παρατηρήσεις! Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να γράψεις.
      Σε φιλώ, Πανωραία

      Διαγραφή
  2. Διατροφικές συμβουλές για την κυτταρίτιδα.
    Πιστεύω ότι μας αφορά όλες

    Ο δεκάλογος της κυτταρίτιδας.
    ΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ
    Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα γυναικείο που υπολογίζεται ότι «χτυπά» οκτώ στις δέκα γυναίκες από την εφηβική ακόμη ηλικία και τις συντροφεύει μέχρι τα ... βαθιά γεράματα.
    Τα περιττά κιλά δεν φαίνεται να παίζουν κανένα ρόλο στην εμφάνισή της, καθώς πρόβλημα κυτταρίτιδας αντιμετωπίζουν ακόμη και οι πολύ αδύνατες γυναίκες. Την ίδια ώρα επίσης, καμία υποθερμιδική δίαιτα η οποία θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους δεν είναι δεδομένο ότι θα εξαφανίσει την κυτταρίτιδα από τις παχύσαρκες - υπέρβαρες γυναίκες. Είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα που εκτός από αισθητικής είναι και θέμα υγείας. Έτσι, η προσπάθεια να το αντιμετωπίζουμε είναι σύνθετη και προϋποθέτει να γνωρίσουμε καλά τον «αντίπαλο» και να τον χτυπήσουμε με τα κατάλληλα μέσα.

    Είναι μόνον ένα πρόβλημα αισθητικό;
    Η κυτταρίτιδα δεν είναι μια απλή εναπόθεση λίπους. Πρόκειται για μια πραγματική πάθηση η οποία περιλαμβάνει διήθηση (φιλτράρισμα) του συνδετικού ιστού με λιπαρές ουσίες και νερό, που συνοδεύεται από μείωση της ελαστικότητας του δέρματος, οίδημα και εμφάνιση της χαρακτηριστικής ανομοιομορφίας στο δέρμα (γνωστή και ως φλούδα πορτοκαλιού). Η κυτταρίτιδα σε προχωρημένες καταστάσεις προκαλεί ακόμη και πόνο. Το δέρμα που πάσχει από κυτταρίτιδα γίνεται μαλακό ή σκληρό. Η μαλακή κυτταρίτιδα είναι χαλαρή και κρέμεται σε πτυχές του δέρματος και εξογκώματα και κινείται με κάθε κίνηση του σώματος, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα αντιαισθητική. Η σκληρή κυτταρίτιδα είναι συμπαγής και συμπυκνωμένη, με αποτέλεσμα να πιέζει τα νεύρα στις περιοχές που αναπτύσσεται και αν τσιμπήσουμε εκεί το δέρμα παρατηρούμε ότι πονάει. Η κυτταρίτιδα μπορεί να εμφανιστεί σε όλα τα σημεία του σώματος, αλλά τα πιο συνηθισμένα είναι οι μηροί, οι γλουτοί, το εσωτερικό των μπράτσων, το στομάχι, η κοιλιά, οι γάμπες.

    Γιατί δημιουργείται η κυτταρίτιδα;
    Η παχυσαρκία δεν είναι η κύρια αιτία της κυτταρίτιδας αλλά απλώς ένας επιβαρυντικός παράγοντας που κάνει πιο εμφανές ένα υπάρχον πρόβλημα. Τα αίτια που την προκαλούν είναι κυρίως η κακή αιμάτωση και οι ορμονικές διαταραχές αλλά και το κάπνισμα, η υπερβολική χρήση οινοπνεύματος, η καθιστική ζωή, οι κακές διατροφικές συνήθειες, το στρες, η κληρονομικότητα, η δυσκοιλιότητα, που αποτελούν επίσης παράγοντες που εντείνουν την εμφάνισή της. Αυτό που πρέπει να μάθουν οι γυναίκες σήμερα προκειμένου να μη γίνονται θύματα επιτηδείων είναι ότι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δίαιτα «αντικυτταρίτιδας»! Υπάρχει ένας τρόπος διατροφής που βοηθά στην πρόληψη, τη βελτίωση και την καταπολέμηση του προβλήματος, ο οποίος σε συνδυασμό και με άλλες παραμέτρους (π.χ.άσκηση) θα συμβάλλει στην επιτυχία. Πώς; Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό.

    Διατροφικές Συμβουλές
    1) Να καταναλώνουμε αρκετό νερό ημερησίως (6-8 ποτήρια), όχι όμως κατά τη διάρκεια των γευμάτων. Η λήψη υγρών (νερό, χυμοί), ενυδατώνει τον οργανισμό, επιτρέπει την ανανέωση των κυτταρικών υγρών διευκολύνοντας έτσι τον μεταβολισμό όλων των θρεπτικών συστατικών που καθημερινά καταναλώνουμε στη διατροφή μας.
    2) Να μειώσουμε την πρόσληψη λιπαρών. Τα παχιά κράτα, οι κρέμες γάλατος, τα αλλαντικά, τα ολόπαχα τυριά και γαλακτοκομικά περιέχουν κορεσμένα λίπη τα οποία συμβάλλουν μεταξύ άλλων και στην επιδείνωση της κυτταρίτιδας.
    3) Να καταναλώνουμε άφθονα φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες και μεταλλικά άλατα είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Έτσι, μας βοηθούν να έχουμε καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και κατ΄ επέκτασιν καλύτερο μεταβολισμό.

    Μπαλαμώτη Δ. Χριστίνα
    Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
    Αριστούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών


    Διαβάστε περισσότερα εδω

    http://dietnet.pblogs.gr/o-dekalogos-ths-kyttaritidas.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΟ BLOG ΣΟΥ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!! ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΙPS ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!!!!! ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΜΟΥ ΠΕΤΥΧΕ!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    (aga)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aga μου πω πω!! Δεν ξέρω τι να πω για τα τόσο καλά λόγια! Με συγκινείς πάρα πολύ και με κανεις πάρα πολύ χαρούμενη!!Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανταμοιβή από αυτά τα λόγια! Πάντα περιμένω ιδέες, κριτικές και μυστικά να μοιραστούμε!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή