Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΝΥΧΙΩΝ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ!

Στις μέρες μας πρέπει να είμαστε εφευρετικοί. Για να κάνετε ένα ψαγμένο μανικιούρ, συνήθως χρειάζεται να δώσετε  από 20 ευρώ και πάνω σε κάποιο ειδικό ινστιτούτο. Ωστόσο με ένα ωραίο χρώμα μανό και λίγο αλουμινόχαρτο μπορείτε να κάνετε μανικιούρ με άψογο design. Δείτε βήμα βήμα πως γίνεται αυτό το τέλειο μανικιούρ!


Βήμα 4: όσο είναι ακόμα υγρό το μανό, κολλάτε το αλουμινόχαρτο.
Βήμα 7: με μία λίμα, λιμάρετε το κομμάτι που περισσεύει.
Βήμα 8: αφού τελειώσετε, περάστε τα νύχια σας με ένα διάφανο σκληρυντικό για πιο σταθερό αποτέλεσμα και είστε έτοιμες!!!


Οι τάσεις στα νύχια για Άνοιξη - Καλοκαίρι 2012!
ENA ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ!!

27 σχόλια:

  1. παιδια ειναι πολυ ε3υπνο αυτο και βγαινει καταπληκτικο.......!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελειο!!!! και γενικα πολυ ωραιο μπλογκ !!!! μπραβο μπραβο !!
    ΚΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια και για όλα τα σχόλια! Χαίρομαι πολύ να ακούω πως αρέσουν τα θέματα! Εάν και έχεις και κάτι να προτείνεις, κάτι που θα ήθελες να δεις σαν θέμα, περιμένω με χαρά! Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΟΛΙΣ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΛΙΜΑΡΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΤΕ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχχχ! Αυτές η ιδέες σου βρε Πανωραία μου! Απίστευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αν δεν απαντατε στα σχολια που γινονται δεν βρισκω το λογο να υπαρχουν !!!!!!!!!!!!
    δε συμφονιτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου! Προσπαθώ να απαντώ σε ερωτήσεις όσο μπορώ και εγώ! Αλλά μου έκανες καποια ερώτηση και δεν σου απάντησα;

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΛΙΜΑΡΩ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΙΤΕ

      ΑΥΤΟ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ

      ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ

      Διαγραφή
    3. Γεια σου και πάλι! Δεν κατάλαβα ότι ρωτούσες κάτι, εγώ ένιωσα πως απλώς έκανες μια διαπίστωση και μια κριτική για το μανικιουρ μιας και το δοκίμασες. Από κει και πέρα, όσον αφορά γι το μανικιούρ, το άφησες πρώτα να στεγνώσει καλά πριν το λιμάρεις; Επίσης, μια καλή ιδέα είναι πριν το λιμάρεις, να περάσεις μια στρώση διάφανο top coat πάνω από το αλουμινόχαρτο και σε όλο το νύχι, και αφού στεγνώσει και σταθεροποιηθεί, τότε να το λιμάρεις. Αυτά είχα να προσθέσω. Ελπίζω να σε βοηθήσουν για την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
    4. Προς ανωνυμη φιλη...
      Λιγη ευγενεια και υπομονη δεν κανουν ποτε κακο. Υπαρχουν διαφοροι λογοι να μην μπορει κανεις να απαντησει αμεσως σε σχολιο ή ερωτηση που του γινεται. Και τις περισσοτερες φορες δεν ειναι ουτε λογοι προσωπικης κοντρας ουτε απο ελλειψη ενδιαφεροντος. Μπορει μαλιστα να μην ειναι καν σαφες οτι θετεις ερωτηση. Εσυ παντα απαντας στο δευτερολεπτο; Τελος, οταν επιτελους ερχεται η απαντηση αυτο και μονο δειχνει την καλη προθεση του αλλου να διαλυσει την παρεξηγηση. Αντιμετωπισε το με καλη προαιρεση κι οχι με ειρωνεια.

      Προς Πανωραια...
      Παω να το δοκιμασω τωρα. Wish me luck!

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστηριξη αλλά και υπεράσπιση καλή μου!! Η αλήθεια είναι πως δεν τίθεται κάτι προσωπικό ποτέ. Το πιθανότερο είναι να μην προλαβαίνω να ασχοληθώ με το blog τόσο όδσο θα ήθελα λόγω πολλών υποχρεώσεων. Ειδικά τον τελευταίο καιρό τρέχω σαν τον Βέγγο και γι αυτό έχω αραιώσει και τα θέματα. Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να με υπερασπιστείς ενώ δεν με ξέρεις καν!

      Πολύ καλή επιτυχία στο νύχι!!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    6. Συγγνωμη αλλα δεν καταλαβαινω πως βγαινει το σχεδιο με το μαυρο και το ασπρο! μπορει καποιος να μου το εξηγησει? δηλ απλα μετα το μανο βαζεις το αλουμινοχαρτο το λιμαρεις και μετα βγαινει το σχεδιο? ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ!

      Διαγραφή
    7. Γεια σου και καλή χρονιά!! Βασικά μάλλον έχεις μπερδευτεί από τη φωτογραφία. Δεν είναι άσπρο και μαύρο, είναι το αλουμινόχαρτο που απλά κάνει ''νερά'' λόγω της λήψης που έχει γίνει.
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  6. τι βάζεις πίσω από το αλουμινόχαρτο για να κολλήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να το κολλήσεις όσο είναι υγρό το μανό ή να βάλεις διαφανές μανό τύπου σκληρυντικό και να κολλήσει με αυτό. Εννοείται πως και στις δύο περιπτώσεις τελειώνεις το μανικιούρ με μία καλή στρώση στεγνωτικού top coat για πιο σταθερό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα ηθελα να σε ρωτησω αν γινετε να βαλω το αλουμινοχαρτο σε ολο το νυχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.. Αλλά γιατί να μην μπορείς! Ότι θες μπορείς να κάνεις.. Δοκίμασέ το!!!

      Διαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΑ ΣΕΛΙΔΑ!Με έχει βοηθησει στο να έχω τα νύχια μου πάντα τέλεια και ποσεγμενα με εύκολους τρόπους ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ειλικρινά έχω εντυπωσιαστεί με όλα αυτά που κάνεις το ίδιο και όλοι όσοι γνωστοί μου ΄βλέπουν τα νύχια μου!!!!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παν ωραία ξέρεις τι;; χωρίς παρεξήγηση αλλά δεν απαντάς και τόσο συχνά όταν σε ρωτάνε κάτι πχ ρώτησα κάτι πριν από πολλές μέρες και δεν πήρα καμία απάντηση συνέχεια σε θερμοπαρακαλώ να απαντήσεις αλλά...τίποτα και πάλι να σου υπενθυμίσω χωρίς παρεξήγηση για τελευταία φορά λοιπόν σου ζητώ να μου απαντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και εσένα! Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, μπορείς να εκφράζεσαι ελεύθερα! Κατά μέσο όρο απαντάω σχεδόν σε όλα τα ερωτήματα, απλά είναι πιθανό να αργώ. Όταν δουλεύεις όμως δέκα ώρες την ημέρα είναι δύσκολο να έχεις χρόνο για να είσαι και απόλυτα συνεπής στο "χόμπι σου". Το μπλογκ είναι προσωπική σελίδα, είναι κάτι που αγαπώ πολύ αλλά μπορώ να ασχολούμαι με αυτό στον ελεύθερο μου χρόνο ο οποίος είναι περιορισμένος. Δεν είναι ένα site στο οποίο δουλεύει κόσμος και μπορείς ανα πάσα στιγμή να βρεις κάποιον να σου απαντήσει. Αυτά από εμένα! Πραγματικά όταν μπορώ, απαντάω πιο γρήγορα.

      Διαγραφή