Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΈΦΥΓΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ.. ΕΣΒΗΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 64 χρόνων άφησε σήμερα το πρωί ο Δημήτρης Μητροπάνος. Ο μεγάλος Έλληνας ερμηνευτής που έχει γράψει ιστορία με τα τραγούδια του, δεν είναι πια κοντά μας.
Όπως όλη του η ζωή, έτσι κι ο θάνατος του ήταν “ήσυχος”. Δεν προκάλεσε, δεν απασχόλησε ποτέ με τίποτα άλλο εκτός από τη δουλειά του. Μπήκε σήμερα εσπευσμένα στο νοσοκομείο Υγεία και πέθανε στις 11 το πρωί, βυθίζοντας στο πένθος τα αγαπημένα του πρόσωπα και ολόκληρο τον καλλιτεχνικό κόσμο.

Τα λόγια είναι περιττά γι'αυτόν τον μεγάλο καλλιτέχνη, γι'αυτήν την μεγαλειώδη φωνή.
Το τραγούδι της ημέρας δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από το ''Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω''. Και έτσι έκανε. Ακούστε και δείτε την μοναδική του ερμηνεία:






Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες

και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες
Θα σ' αγαπώ με τα καλοκαίρια
με τρικυμίες και με βροχές
με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια
θα ονειρεύεσαι ότι θες

Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω, απόψε να μεθύσω
Τα καλοκαίρια πες μου πως μπορώ
μονάχος μου να ζήσω
Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω
σε μονοπάτι αδιάβατο θα βγω,
θα βγω να σε ζητήσω

Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες
Θα σ' αγαπώ, μη μου συννεφιάζεις
σαν αμαρτία και σαν γιορτή
Μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις
ό,τι με λόγια δε σου 'χω πει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου