Δευτέρα, 9 Απριλίου 2012

Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ: ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ!

Θυμάστε που όταν ήμασταν μικρά παίζαμε στην γειτονιά με το σχοινάκι; Μήπως να το ξαναθυμηθούμε και να βγάλουμε το παιδί που κρύβουμε μέσα μας; Το σχοινάκι αποτελεί μία εξαιρετική αερόβια γυμναστική και συνδυάζει πολλά θετικά:

  • Είναι πολύ οικονομικό! Εγώ αγόρασα τις προάλλες από μεγάλη αλυσιδα καταστημάτων ένα σχοινάκι στην τιμή των 2.50 ευρώ. Προφανώς υπάρχουν και πιο ακριβά και επαγγελματικά σχοινάκια. Αναλόγως το budget κινήστε! 
  • Μπορείτε να κάνετε σχεδόν παντού: είναι προτιμότερες οι επιφάνειες από ξύλο, λάστιχο ή τα λεπτά χαλιά, αλλά κάνουν και οποιεσδήποτε άλλες επιφάνειες, έξω ή μέσα στο γυμναστήριο ή στο σπίτι.
  • «Καίει» πολλές θερμίδες σε μικρό χρονικό διάστημα: υπολογίζεται ότι 10 λεπτά σχοινάκι (με 120 πηδήματα το λεπτό), έχει τα ίδια οφέλη με 30 λεπτά τρέξιμο. Καλά νέα για όσους έχουν περιορισμένο χρόνο.
  • Δεν πιάνει χώρο: το σχοινάκι δεν πιάνει χώρο, ούτε χρειάζεται πολύ χώρο για να γυμναστείτε με αυτό στο σπίτι σας. Μπορείτε να το φυλάτε σε ένα συρτάρι –αρκεί να μην το ξεχνάτε εκεί- και να ασκείστε με αυτό στον πιο μεγάλο χώρο του σπιτιού σας.

  • Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση: το σχοινάκι βοηθά να αποκτήσουμε ελαστικότητα, ταχύτητα, ισορροπία και συντονισμό και γενικά να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Το σχοινάκι είναι ένα κινητό γυμναστήριο που θα σας δυναμώσει ταυτόχρονα τα πόδια και τα χέρια 

Όπως διαπιστώνετε, το σχοινάκι αποτελεί μία εξαιρετική λύση για αυτήν την εποχή! Εάν αποφασίσετε να ξεκινήσετε, καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα:

- Κάνετε πάντα ζέσταμα πριν ξεκινήσετε το σχοινάκι, με στατικό τρέξιμο για περίπου 5 λεπτά. Μόλις τελειώσετε κάντε χαλάρωμα επίσης για 5 λεπτά.
- Όσο βελτιώνεστε, προσπαθήστε να αυξήσετε τον αριθμό των επαναληπτικών αλμάτων και του ρυθμού και να μειώσετε τα διαλείμματα.
- Δοκιμάστε να πηδήξετε με το ένα πόδι (κουτσό) και πειραματιστείτε με άλλους συνδυασμούς ασκήσεων και κινήσεων, όπως το να σταυρώσετε τα χέρια σας και να πηδήξετε.
- Κάντε σχοινάκι κάθε μέρα.
-Ολοκληρώστε με κοιλιακούς, ραχιαίους και πους - απς και έχετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής!

Εγώ λέω να ξεκινήσω πάντως! Πείστηκα!

Δείτε επίσης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ!




4 σχόλια:

  1. ποσο δικιο εχεις δεν το ειχα σκεφτει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναί είναι καλή ιδέα και κάνει και καλή δουλίτσα!Είναι πολύ κουραστικό! Απορώ πως κάναμε με τις ώρες παλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι το σκοινακι οντως δουλευει!μπορεις να μου πεις απο που το πηρες με 2.50?γιατι το μονο που βρισκω ειναι απο 20 και πανω!!ευχαριστω
    Αριαδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Αριάδνη και σε ευχαριστούμε για το
    σχόλιο!! Το πήρα από τα jumbo! Είναι το σχοινάκι που βλέπεις στην φωτογραφία.. Έκανε 2.50-3.00 ευρώ, κάπου εκεί. Εντάξει είναι ένα απλό σχοινάκι, δεν είναι επαγγελματικό, αλλά την δουλειά του την κάνει..
    Σε φιλώ,
    Πανωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή