Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ!!


Ποια δεν θέλει ωραίους σφριγηλούς γλουτούς; Όποια πει ότι δεν την ενδιαφέρει ψεύδεται! Οι γλουτοί είναι αρκετά δύσκολο σημείο και κυρίως είναι από τα πρώτα σημεία του σώματος που πέφτουν θύματα των κιλών! Ωστόσο με καλή διατροφή και γυμναστική κάτι μπορεί να γίνει!
Δείτε ασκήσεις που βοηθάνε στην ''αναβάθμιση'' των γλουτών σας!
    1. Στάσου με τα πόδια ανοιχτά παράλληλα με τους γοφούς και για καλύτερο αποτέλεσμα κράτα βαράκια με τα χέρια λυγισμένα, ώστε τα βάρη να έρχονται στο ύψος των ώμων ή στα πλάγια του σώματος (A).
    2. Λύγισε τα γόνατα και χαμήλωσε σε κάθισμα με τα γόνατα να βρίσκονται πίσω από τα δάχτυλα των ποδιών. Οι γλουτοί σου προεξέχουν, αλλά κράτα τον κορμό σου ίσιο (σκέψου ότι οι γάμπες σου πρέπει να είναι παράλληλες με τον κορμό σου) - (B).
    3. Βάλε βάρος στις φτέρνες σου για να σηκωθείς στην αρχική θέση.
    4. Εκτέλεσε 2-3 σετ από 8 έως 16 επαναλήψεις το καθένα
 
  • Για κάθε άσκηση κάντε 2 σετ των 10 επαναλήψεων (ή 10 επαναλήψεις από κάθε πλευρά). Χαλαρώστε για 45 δευτερόλεπτα ανάμεσα στα σετ. Ξεκινήστε με τη βασική κίνηση. Αν σας φαίνεται πολύ δύσκολη, προτιμήστε την ευκολότερη εκδοχή. Υπερβολικά εύκολη; Δοκιμάστε την πιο δύσκολη εκδοχή.Για πιο γρήγορα αποτελέσματα Κάντε 3 σετ και προσθέστε 30 λεπτά αεροβικών ασκήσεων που στοχεύουν στους γλουτούς, όπως περπάτημα ή ανέβασμα σκάλας, πριν ή μετά τις ασκήσεις για κάψιμο λίπους 
  
 

  • Ξαπλώστε στο πλάι και στηρίξτε το κεφάλι σας με το αντίστοιχο χέρι για να μην κουράζεται ο αυχένας.Σηκώστε το επάνω πόδι μερικά εκατοστά και κρατήστε το εκεί για 2-3 δευτερόλεπτα, να νιώσετε ένα ελαφρύ κάψιμο στους απαγωγούς. Κατεβάστε το, επαναλάβετε την κίνηση αυτή 15 φορές.

 

Πηγές:

 Δείτε επίσης:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου