Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Ο ΕΝΝΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΟΥΣ!

Ανακάλυψα αυτή την εικόνα στο διαδίκτυο και σκέφτηκα ότι πρέπει οπωσδήποτε να την μοιραστώ μαζί σας! Αυτή η περίοδος λίγο πριν το καλοκαίρι είναι αυτή που όλοι ανασκουμπωνόμαστε, αρχίζουμε δίαιτα και γυμναστική και κοιτάμε πως να χάσουμε κιλά. Ειδικά εμάς τις γυναίκες μας απασχολεί πάντα το σημείο των γλουτών και των ποδιών. Σε περίπτωση λοιπόν που δεν έχετε χρόνο ή χρήματα για να πάτε σε κάποιο γυμναστήριο, ο παρακάτω οδηγός θα σας βοηθήσει να γυμνάσετε τέλεια αυτά τα δύσκολα σημεία του σώματος μας. Περιλαμβάνει μια εξαιρετική ακολουθία 9 ασκήσεων που είναι ιδανικές για να κάψετε το περιττό λίπος στους γλουτούς και στα πόδια.
Το μόνο που χρειάζεται είναι αποφασιστίκότητα και 15 λεπτά καθημερινά!
Εξετάστε πολύ καλά τις ασκήσεις και μην χάνετε χρόνο.
Μην ξεχνάτε:

  1. Πριν ξεκινήσετε το πρόγραμμα κάντε πρώτα μία μικρή προθέρμανση όπως λίγο σχοινάκι ή επιτόπιο τρέξιμο.
  2. Επειδή οι ασκήσεις αυτές βασίζονται πολύ σε καθίσματα, προσέξτε μην τραυματίσετε τα γόνατά σας. Το μυστικό στις ασκήσεις αυτές είναι τα γόνατα να μην ξεπερνάνε ποτέ τις μύτες των ποδιών σας είτε κάνετε καθίσματα είτε κάνετε προβολές.
  3. Στο τέλος της προπόνησης, μην παραλείπετε να κάνετε πολύ καλές διατασούλες!






Πάντως το σώμα της κοπέλας νομίζω σε εμπνέει να κινητοποιηθείς!
Σας φιλώ,
Πανωραία

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Νόρα ελπίζω να είσαι καλά! :)
    Πολύ ωραίο post! Πρόσφατα έψαχνα στο ίντερνετ ακριβώς αυτές τις ασκήσεις καθώς και για τα χέρια.. Έχεις δίκιο,οι διατάσεις είναι πολύ σημαντικές στο τέλος για να αποφύγεις πόνους και πιασίματα! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου!! Καλά είμαι, μια χαρούλα! Εσύ; Εύχομαι όλα καλά! Ναι είναι πολύ καλές αυτές οι ασκήσεις.. Και στο γυμναστήριο, σε κάποια ομαδικά που παρακολουθώ πάνω κάτω αυτά μας κάνουν. Οπότε με το που είδα τη φωτό σκέφτηκα αυτή πρέπει να ανέβει!! Καλό φινάλε και εσείς μιας και όπου να'ναι τελειώνετε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή