Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Τα κεφτεδάκια της μαμάς μου - τα καλύτερα κεφτεδάκια!!



Και ποιος δεν αγαπάει τα κεφτεδάκια;; Ειδικά σαν παιδιά τα έχουμε ευχαριστηθεί πολύ μιας και ήταν πάντα συνδεδεμένα με τα parties και τα γενέθλια. Party χωρίς κεφτεδάκι δεν γινόταν! Στην οικογένειά μου τα αγαπάμε πολύ.. Και πως να μην τα αγαπάμε άλλωστε αφού η μανούλα μου κάνει τα καλύτερα!! Δεν ξέρω αν είμαι αντικειμενική μιας και με αυτά έχω μεγαλώσει, αλλά η αλήθεια είναι ότι όσες φορές έχω φάει από αλλού, δεν τα έχω απολαύσει τόσο!

Θα μου πείτε μα τι κάνει και είναι τόσο ωραία; Θα σας πω πως δεν κάνει κάτι ξεχωριστό.. Η συνταγή είναι παραδοσιακή αλλά έχει αυτό το κάτι!!

Τα υλικά μας:




 Ο φρέσκος δυόσμος και η φρέσκια ρίγανη κάνουν τη διαφορά! Μπορείτε να βάλετε και ξερά και φρέσκα μυρωδικά σε συνδυασμό!

Τα ζυμώνουμε πολύ καλά μέχρι να ασπρίσει ο κιμάς που λέμε. Ιδανικό είναι να τα αφήσουμε λίγες  ώρες στο ψυγείο ώστε να ανταλλάξουν τα υλικά τα αρώματά τους.
Τα πλάθουμε σε κεφτεδάκια στο μέγεθος που μας αρέσει. Τα αλευρώνουμε και τα τηγανίζουμε σε ελαιόλαδο μέχρι να ροδίσουν καλά και από τις δύο πλευρές. Σε περίπτωση που θέλουμε να αποφύγουμε το τηγάνισμα, μπορούμε να τα ψήσουμε στο grill στο φούρνο μέχρι να ροδίσουν και πάλι καλά.


Ορίστε και το αποτέλεσμα σε κοντινό πλάνο:




























Γιαμιιιιιι!!!!!! Δοκιμάστε!

Σας φιλώ,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου