Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Όμορφα χτενίσματα με κοτσίδες, η λύση για τα μαλλιά σας στις γιορτές!


Πως περνάει έτσι ο καιρός.. Πότε έφτασαν και τα Χριστούγεννα ούτε που κατάλαβα! Τώρα καλό είναι αυτό; Δεν ξέρω.. Σημασία έχει όμως πως έρχονται όμορφες Χριστουγεννιάτικες μέρες που αποτελούν αφορμή για λίγη ανεμελιά, ξεκούραση αλλά και διασκέδαση..

Μαζί με τη διασκέδαση, τι πάει; Η περιποίηση σαφώς.. Και επειδή ξέρω τι κοκέτες είστε, είμαι σίγουρη πως θα πάρετε τα μέτρα σας αυτές τις μέρες.. Μήπως έχετε στερέψει από ιδέες για τα μαλλιά σας;

Σας έχω πολύ καλές προτάσεις! Σχετίζονται με όμορφες κοτσίδες οι οποίες είναι σαν κόσμημα πάνω στα μαλλιά! Πειραματιστείτε και επιδιώξτε να παίξετε με κοτσίδες που θα δώσουν παιχνιδιάρικη διάθεση στα μαλλιά σας.  Να προσθέσω στα συν ότι είναι πολύ πιο βολικές σε σχέση με άλλα χτενίσματα!

Για να δούμε ..






















































Σας έπεισα; Είχα καλή ιδέα; Εγώ έχω καταλήξει.. Κάτι σαν το προτελευταίο της Jessica Alba. Κοτσίδα στο πλάι από τη μία και ανέμελο μαλλί από την άλλη. Απλό, όμορφο, κομψό και βολικό!

Αυτά από εμένα.. Πάλι κατέληξα να μιλάω για τρίχες!!
Σας φιλώ γλυκά,
Πανωραία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου