Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΓΡΑΜΜΩΣΗΣ, ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ!

Το συγκεκριμένο διαιτολόγιο είναι ιδανικό για όσους γυμνάζονται και έχουν βάλει ως στόχο να χάσουν λίπος αλλά και να αποκτήσουν ένα καλογραμμωμένο σώμα. Συγκεκριμένα, όποιος το ακολουθήσει, εξασφαλίζει το απαραίτητο ενεργειακό έλλειμμα για να κάψει λίπος ενώ συγχρόνως παρέχει ένα ικανοποιητικό αριθμό θερμίδων ώστε να νιώθει χορτασμένος και ενεργητικός, καθώς και τα αναγκαία διατροφικά στοιχεία που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του οργανισμού και στη διατήρηση της μυικής μάζας εφόσον βέβαια γυμνάζεται.

Δηλαδή με απλά λόγια: χάνετε λίπος, διατηρείτε την μυική σας μάζα, αποκτάτε γράμμωση και αναδεικνύετε το καλογυμνασμένο σας κορμί..

Πάμε λοιπόν να δούμε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα από το περιοδικό "ΑΡΜΟΝΙΑ"






Το εβδομαδιαίο μενού αποτελεί ένα γενικό υπόδειγμα "γράμμωσης" για υγιείς γυναίκες που γυμνάζονται συστηματικά και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την εξατομικευμένη διαιτητική αγωγή και τις προσωπικές συμβουλές του διαιτολόγου. Πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε ανάλογο πρόγραμμα, συζητήστε πρώτα με τον προσωπικό σας γιατρό.

Πηγή περιοδικό "ΑΡΜΟΝΙΑ"

2 σχόλια: