Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2012

TIPS ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ


  1.   Καλύτερα να πίνουμε νερό όταν το στομάχι μας είναι άδειο από τροφή. Έτσι, περνάει γρήγορα   στο έντερο και απορροφάται. Σε άτομα που πίνουν πολύ νερό συγχρόνως με το φαγητό τους το αποτέλεσμα είναι το νερό να παραμένει περισσότερη ώρα στο στομάχι και να διατείνει.
  2. Το μπρόκολο αποτελεί το βαρύ πυροβολικό του φυσικού βασιλείου στη μάχη κατά του καρκίνου και των λοιπών νοσημάτων.
  3. Το αβοκάντο, φρούτο και λαχανικό μαζί, αποτελεί από μόνο του ένα πλήρες γεύμα, αφού περιέχει πρωτεΐνη, ακόρεστο λίπος εξαιρετικής ποιότητας, βιταμίνες και μέταλλα. Το 1/4 του βάρους του αβοκάντο είναι φυτικά έλαια.
  4. Σύμφωνα με έρευνες, γυναίκες με υπερτρίχωση που πίνουν 2 φλιτζάνια αφέψημα δυόσμου για 5 μέρες συνεχώς είναι δυνατόν να μειώσουν το επίπεδο των ανδρογόνων στο αίμα τους.
  5. Τα λαχανικά και τα φρούτα διευκολύνουν τη ν πέψη των λιπαρών ουσιών και γι 'αυτό προτείνουν προσούτο με πεπόνι, καρπούζι με φέτα, ρόδι με κίτρινο τυρί.
  6. Τα ακτινίδια περιέχουν ένζυμο ακτινιδίνη που διασπά τη ζωική πρωτεΐνη. Έτσι 2-3 λιωμένα ώριμα ακτινίδια επάνω στο κρέας για μισή ώρα, το κάνουν πιο μαλακό για το μαγείρεμά του.
  7. Επιστημονικές μελέτες κατέληξαν στο ότι το σπανάκι, τα πράσινα λαχανικά και όλα τα είδηλάχανου βοηθούν το μυαλό να βρίσκεται σε κατάσταση ετοιμότητας. Η έρευνα έδειξε ότι βοηθούν ιδιαίτερα τους έφηβους, αλλά και τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας.
  8. Το συστηματικό κάπνισμα στις εγκύους που δεν δέχονται να μειώσουν την επαναληπτικότητά του μέσα στην ημέρα προκαλεί δυστροφία στο έμβρυο (χαμηλό βάρος).

Δείτε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου