Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Φυσική κρέμα προσώπου από τα χεράκια μου με ροδόνερο και κερί μέλισσας! Δείτε πως να την φτιάξετε.

Αυτή η κρέμα προσώπου είναι γνωστή  και ως κρέμα του Γαληνού και είναι από τις πρώτες κρέμες που φτιάχτηκαν ποτέ. Είναι πλούσια ενυδατική κρέμα και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. 
Θα χρειαστείτε:
4 κ.σ. ελαιόλαδο
4 κ.σ. αμυγδαλέλαιο
2-3 κ.σ. ροδόνερο
2 κ.σ. μελισσοκέρι
2-3 αμπούλες βιταμίνη Ε


Παίρνουμε ένα καθαρό μπρίκι και σε μπεν μαρί, λιώνουμε το κεράκι μας. Μην βράσει όμως!



Έτσι όπως είναι ζεστό, ρίχνουμε γρήγορα τα έλαια μας. Ξεκινάμε με το ελαιόλαδο.




Ανακατεύουμε συνεχώς. Συνεχίζουμε με το αμυγδαλέλαιο. Δεν σταματάμε να ανακατεύουμε. Αποσύρουμε από τη φωτιά. Σπάμε και τις αμπούλες και ρίχνουμε το περιεχόμενο στο μείγμα μας.

Τέλος ρίχνουμε το ροδόνερο. Ρίχνουμε κουταλιά κουταλιά μέχρι να αποκτήσει η κρέμα μας την πυκνότητα που θέλουμε.




Βάζουμε την κρέμα μας σε αποστειρωμένο βαζάκι  και είναι έτοιμη! Καταπληκτική!









Εάν δεν έχουμε αμυγδαλέλαιο, μπορούμε να βάλουμε μόνο ελαιόλαδο. Έτσι όμως θα γίνει πιο βαριά και συνίσταται καλύτερα για το χειμώνα. Τώρα που ανοίγει ο καιρός, προτιμήστε αμυγδαλέλαιο.

Η κρέμα είναι εξαιρετική και για το σώμα. Το ροδόνερο αφήνει άρωμα τριαντάφυλλου ενώ η κρέμα επιδερμίδα μωρού! Τα συστατικά που χρησιμοποιήσαμε είναι εξαιρετικά και ευεργετικά για το πρόσωπο:

Ελαιόλαδο: αποτελείται από φυσικά συστατικά και περιέχει βιταμίνες Α και Ε, που δρουν ενάντια στις ελεύθερες ρίζες προστατεύοντάς από τον ήλιο και τη ρύπανση.
Αμυγδαλέλαιοείναι ένα λάδι εμπλουτισμένο με σταγόνες υγρασίας και με λιπαρά οξέα τα οποία το βοηθούν να εισχωρήσει στο δέρμα και να του προσφέρει την πολύτιμη υγρασία του. Οι αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριδιακές του ιδιότητες να το προστατεύσουν από φλεγμονές
μολύνσεις και ακμή.
Κερί μέλισσαςΤο κερί είναι ένα προϊόν της μέλισσας με πολλές ευεργετικές ιδιότητες. Παράγεται από τους κηρογόνους αδένες στην κοιλιά των θηλυκών μελισσών και τους χρησιμεύει για να κατασκευάζουν τις κυψέλες. Έχει επουλωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και γι’ αυτό είναι ιδανικό για να καταπραΰνει τραυματισμούς ή ερεθισμούς.
Ροδόνερο: Το ροδόνερο είναι ένα καταπληκτικό αντιρυτιδικό. Προλαμβάνει τη δημιουργία των ρυτίδων και απαλύνει τις ήδη υπάρχουσες.
Βιταμίνη Ε Η βιταμίνη Ε προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες και μειώνει την επιβλαβή δράση της υπεριώδους ακτινοβολίας. Επιπλέον υποστηρίζει το σχηματισμό νέων κυττάρων και αυξάνει τα επίπεδα ενυδάτωσης του δέρματος.

Είναι λίγο πιο λιπαρή από τις κρέμες του εμπορίου γι'αυτό μπορείτε να την χρησιμοποιείτε και σαν κρέμα νυχτός. 
Δοκιμάστε την και πειραματιστείτε, αξίζει!
Σας φιλώ,
Πανωραία


101 σχόλια:

  1. Γεια σας και συγχαρητηρια για την ωραια συνταγη.Θα ηθελα να ρωτησω για ποσο καιρο διατηρειται?ευχαριστω εκ των προτερων μαριανθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριάνθη μου!! Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!! Η συνταγή κρατάει ακόμα και ένα χρόνο αρκεί να μην είναι εκτεθειμένη σε ήλιο και ζέστη! Το καλοκαίρι μπορείς να την βάζεις στο ψυγείο! Παράλληλα κάνεις και σύσφιξη δηλαδή ;)!! Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! θα ήθελα να ρωτήσω, για την κρέμα με το ροδόνερο και το κερί μέλισσας, αναφέρεις ότι χρειάζονται 2-3 αμπούλες βιταμίνης Ε. Πόσα ml είναι αυτή η ποσότητα? Διότι βρήκα βιταμίνη Ε σε μπουκαλάκι (όχι και τόσο οικονομική) και θα ήθελα να ξέρω πόσο να μετρήσω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, θα τη φτιάξω και θα σας πω τη γνώμη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δέσποινα μου!! Πολύ χαίρομαι που θες να φτιάξεις την κρέμα. Οι αμπούλες είναι αρκετά οικονομικές, έχω αγοράσει και εγώ πολλές φορές.. Τώρα για το μπουκαλάκι, εάν είναι και κάποιας γνωστής εταιρείας, φαντάζομαι θα στοίχισε αρκετά παραπάνω. Δες το όμως σαν μια επένδυση για το πρόσωπό σου!Από κει και πέρα, κάθε αμπούλα είναι περίπου 7 ml. Οπότε υπολόγισε γύρω στα 21 ml. Προτίμησε να βάλεις μόνο αμυγδαλέλαιο για να σου βγει πιο ελαφριά! Καλή επιτυχία και περιμένω εντυπώσεις! Εγώ την βάζω ακόμα και στα πόδια, μετά το ξύρισμα!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  3. γεια σου Πανωραια!! θα το δοκιμασω και εγω!! αντι για ροδονερο γινεται να βαλω ανθονερο ??και επισης που θα βρουμε κερι μελισσας??Α να σε ρωτησω κατι ακομα.. εγινα μελος στο μλογκ αλλα παλι δεν μπορω να αφησω σχολια με το ονομα μου .. μπορεις να με κθοδηγησεις λιγο? ευχαριστω!ΚΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κάτια μου!!! Ναι και το ανθόνερο είναι εξαιρετικό. Κερί μέλισσας μπορείς να βρεις σε μαγαζιά που πουλάνε μέλι και γενικότερα προϊόντα μέλισσας αλλά και στην λαϊκή, όπου έχει πάγκο με μέλι. Τώρα για το blog, θα πρέπει να πας εκεί δεξιά στη σελίδα που έχει τον πίνακα με τα μέλη και να πατήσεις σύνδεση, ακριβώς κάτω από τον πίνακα. Δοκίμασέ το και πες μου!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Πανωραία!Ωραία συνταγή!Τι θα ΄λεγες αν αντί αντικαθιστούσαμε το ελαιόλαδο με το σπορέλαιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βίκυ μου!! Σε ευχαριστώ πολύ που μας παρακολουθείς! Η ποιότητα του ελαιόλαδου δεν συγκρίνεται με του σπορέλαιου οπότε θα σου πρότεινα ελαιόλαδο.. Βέβαια σε περίπτωση που το δοκιμάσεις με σπορέλαιο, περιμένουμε να μας πεις τις εντυπώσεις σου. Θα σου συνιστούσα όμως ελαιόλαδο και αμυγδαλέλαιο!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  5. Μόλις έφτιαξα τη συνταγή αυτή κ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι,μετά από ώρα καθώς πήζει το κερί είναι λίγο δύσκολο να απλωθεί στην επιδερμίδα....δεν απλώνεται ομοιόμορφα,είναι φυσιολογικό αυτό??
    Ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες σας....Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βίκυ!! Μάλλον έπρεπε να βάλεις παράνω ροδόνερο για να γινεί πιο ρευστή κ κρεμούλα σου! Τώρα αφού έγινε λίγο παχύρευστη, θα πρέπει πρώτα να τη δουλεύεις στο χέρι σου ώστε να αποκτά θερμοκρασία το κερί και μετά να την απλώνεις. Μια καλή ιδέα για να τη ''σώσεις'', είναι να την ζεστάνεις σε μπεν μαρί και να ρίξεις κι άλλο ροδόνερο ενώ παράλληλα θα την ανακατεύεις γρήγορα μέχρι να ενσωματωθεί καλά στην κρέμα.
      Ελπίζω να σε βοήθησα! Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ!φιλιά!Βίκυ.

      Διαγραφή
  6. Πανωραία, δοκίμασα την κρέμα σου με μια παραλλαγή: 3 μέρη αμυγδαλέλαιο και 1 καστορέλαιο, γιατί με το ελαιόλαδο βγάζω σπυράκια. Η κρεμούλα προσώπου βγήκε εξαιρετική!!! Θα δοκιμάσω να κάνω και σώματος σύντομα!!
    Να'σαι καλά!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερίνα μου!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε η κρεμούλα! Και μου αρέσει που την προσάρμοσες στις δικές σου ανάγκες! Πολύ σωστή κίνηση η πραλλαγή!
      Περίμενω νέα για την κρέμα σώματος!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  7. Για τι τύπους επιδερμιδας είναι και για τι ηλικίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Αυτή κρεμούλα είναι 100% φυσική και με αγνά προϊόντα που δεν είναι καθόλου επιβαρυντικά. Οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενυδάτωση ακόμα και από μικρές ηλικίες μέχρι και τις μεγαλύτερες. Απλά είναι αρκετά λιπαρή κρέμα μιας και είναι φυσική οπότε συνίσταται καλύτερα να χρησιμοποιείται το βράδυ σαν κρέμα νυχτός. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος!

      Διαγραφή
  8. γεια σας πολύ ωραία ακούγεται να ρωτήσω..... μπορούμε να βάλουμε και κάποιο αιθέριο ελαιο για μυρωδια πχ τριανταφυλλο? κατερινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα!! Εννοείται μπορείς να βάλεις αιθέριο έλαιο. Απλά πρόσεχε στην ποσότητα. Λίγες σταγόνες αρκούν. Συμβουλέψου κάποιο φαρμακοποιό για το σωστό έλαιο που θα σου ταιριάζει κιόλας!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ..... μμ ισωσ ζηταω πολλα..τπτ για πρωινη κρεμα προσωπου???

      Διαγραφή
  9. Γεια σας... εκανα την κρεμα εχθες και ειναι πραγματικα ΘΕΙΚΗ!! Ειχα ομως ενα μικρο προβληματακι. Καταρχας δεν καταλαβα... οσο περισσοτερο ροδονερο βαζω τοσο πιο αραιη θα γινει η κρεμα; (οταν εριχνα το ροδονερο μου φανηκε οτι επηζε περισσοτερο η κρεμα και εβαλα μονο 3 κουτ. της σουπας!!! Επισης δεν εβαλα κανενα αιθεριο ελαιο και μυρηζει λιγο εντονα κερι... Μηπως θα μπορουσατε να μου δωσετε καποια λυση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία μου!! πολύ χαίρομαι που δοκίμασες την κρεμούλα! Λοιπόν ναι όσο ροδόνερο βάζεις τόσο αραιώνει και εκεί κοιτάζεις εσύ πόσο αραιή ή πηχτή την θέλεις! Μπορείς να βάλεις λίγες σταγόνες από κάποιο αιθέριο έλαιο που να σου αρέσει. Μια καλή ιδέα για πράδειγμα είναι να βάλεις έλαιο από λεμόνι που βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής και της λιπαρότητας. Επίσκέψου ένα φαρμακείο και συμβουλέψου τον φαρμακοποιό για τη σωστή επιλογή!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Ευχαρηστω πολυ!!! Να σαι καλα!!! :D

      Διαγραφή
  10. Αν θελουμε να φτιαξουμε μεγαλυτερη ποσοτητα μήπως υπαρχουν οι δοσολογιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Αναλόγως τι θέλεις να φτιάξεις, υπολογίζεις τις ίδιες ποσότητες επί 2, επί 3 και πάει λέγοντας.. Δηλαδή για τη διπλή ποσότητα, θα χρειαστείς τα διπλά υλικά και πάει λέγοντας..
      Πανωραία

      Διαγραφή
  11. Κορίτσια, τα υλικά μου εγώ τα βρίσκω όλα κι ακόμα παραπάνω στο www.ftiaxnokallyntika.gr,εισαγωγής από Γαλλία.Και βίντεο, και σεμονάρια...Κάτια Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανωραία Χαίρομαι Πολύ Που Σε Ανακάλυψα !!!
    Η Συνταγή Σου Είναι Από Τις Πιο Απλές Που Έχω Διαβάσει Και Διαβάζοντας Λίγο Τα Σχόλια μου Λύθηκαν Ακόμα Πιο Πολλές Απορίες.
    Τώρα Τελευταία Φτιάχνω Κρεμούλες...
    Τα Τελευταία Χρόνια Απλά Φτιάχνω Λαδάκια Για Το Πρόσωπο Και Το Σώμα Μου Εμπλουτισμένα Με Αιθέρια Έλαια Τα Οποία Είναι Α Ψ Ο Γ Α !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη μου! Χαίρομαι που βρήκες εύκολη την συνταγή και σου δημιουργεί τη διάθεση να την φτιάξεις.. Και τα λαδάκια είναι άψογα.. Όποτε θες στείλε μου συνταγή σου..
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Πολύ Ευχαρίστως Πανωραία !
      Το Συγκεκριμένο Λαδάκι Ενυδατώνει Και Φρεσκάρει Το Πρόσωπό Μας !
      Σε 50ml Λάδι Τζοτζόμπα Προσθέτω 6 Σταγόνες Αιθέριο Έλαιο Τριανταφυλλόξυλο Και 6 Σταγόνες Αιθέριο Έλαιο Γεράνι.
      Χρησιμοποιώ Σε Καθαρό Πρόσωπο Εκτός Από Την Περιοχή Των Ματιών Πριν Τον Ύπνο !

      Ως Παραλλαγή Μπορώ Να Χρησιμοποιήσω 30ml Λάδι Τζοτζόμπα, 10ml Λάδι Από Ρόδι Ή Βατόμουρο Ή Φραγκοστάφυλο Ή Φράουλα Που Είναι Υπέραντιοξειδωτικά Και 10-14 ml Λαδάκι Βιταμίνης Ε.

      Προμηθεύομαι Όλα Τα Υλικά Σε Πολύ Καλές Τιμές Από Ένα Μαγαζάκι Στο Σύνταγμα.
      Αν Θέλεις Μπορώ Να Σου Δώσω Την Ηλεκτρονική Σελίδα Τους Για Να Δεις Όλα Τα Προϊόντα Τους.
      Έχω Πολύ Ευαίσθητο Δέρμα Και Ποτέ Δε Με έχει Πειράξει Ό,τι Κι Αν Έχω Αγοράσει.

      Εύχομαι Καλή Πρωτοχρονιά !
      Με ΥΓΕΙΑ & ΑΓΑΠΗ Από ΚΑΘΕ Άποψη !

      Ελένη

      Διαγραφή
    3. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ για την συνταγή! Θα την ανεβάσω σε ξεχωριστό άρθρο να την δουν όλοι.. Εννοείται να στείλεις την σελίδα!

      Επίσης καλή Πρωτοχρονιά με υγεία πάνω απ'όλα και ότι άλλο ποθείς!!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    4. Πανωραία Μου Σ' Ευχαριστώ πολύ Για Τις Όμορφες Ευχές Σου !!!
      Να Είσαι Πάντα Καλά !!!

      Η Σελίδα Που Αφορά Κάθε Πληροφορία Για Το Μαγαζάκι Με τα Φυτικά Καλλυντικά, Αιθέρια Έλαια, Έλαια Βάσης κτλ Είναι Η Εξής :

      www.sensities.com

      Φιλιά,
      Ελένη

      Διαγραφή
  13. Καλησπερα Πανωραια! Πολυ ομορφο το μπλοκ σου με πολυ ευκολες και γρηγορες συνταγες...Η μονη απορια που εχω ειναι που μπορω να βρω ροδονερο και αμπουλες βιταμινη Ε? Ποσο κοστιζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και εσένα!! Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει το μπλγκάκι μου.. Λοπόν ροδόνερο και αμπούλες μπορείς να βρεις στο φαρμακείο. Οι αμπούλες (απλές) κάνουν γύρω στα 4 ευρώ και το ροδόνερο είναι αναλόγως το φαρμακείο. Μπορεί να βρεις και με 5 ευρώ μπορεί και πιο φτηνά..
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Α και κατι ακομη.Αιθερια ελαια στο φαρμακειο βρισκω? Ποσο κοστιζουν?

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Ιωαννα μου και παλι! Σίγουρα βρίσκεις αιθέρια έλαια στο φαρμακείο και σε μαγαζία με βιολογικά προϊόντα. Αλλά από τιμές δεν ξέρω να σου πω σιγουρα, παίζουν από κατάστημα σε κατάστημα.
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΩΡΑΙΑ!Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΒΑΛΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΡΟΔΟΝΕΡΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΑΡΑΙΗ,ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΟΣΩ ?ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη μου! Μια καλή ιδέα είναι λιώσεις την κρεμούλα σου σε χαμηλή θερμοκρασία σε μπεν μαρί και να αφήσεις να εξατμιστεί το παραπανίσιο ροδόνερο. Συνέχιζε να ανακατεύεις μέχρι να κρυώσει. Ελπίζω να πετύχει!
      σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. πολυ σωστη η συνταγη!!!και αυτη κανω απλα μου βγαινει αραιη και μενα και τωρα βρηκα τν λυση ελπιζω!αφηνει τλειεα αισθηση .μυρτω

      Διαγραφή
  15. Σημείωσα την συνταγή και θα την φτιάξω αυτές τις μέρες οπωσδήποτε.
    Πρόσφατα έφτιαξα ένα γαλάκτωμα σώματος με ανθόνερο, αμυγδαλέλαιο, γαλακτοματοποιητή και στο τέλος πρόσθεσα εσσάνς.
    Το ίδιο μείγμα το χώρισα σε 2 βαζάκια. Μετά απο δυο μέρες το γαλάκτωμα στο ένα βαζάκι χάλασε η υφή του. Χωρίζει το εσσάνς από το υπόλοιπο γαλάκτωμα όσο κι αν το ανακατέψω. Υποπτεύεσαι τι μπορεί να φταίει και χάλασε μονο το ένα βαζάκι, ενώ το μείγμα ήταν ένα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Άννα μου!
      Μήπως το ένα βαζάκι δεν ήταν τόσο καθαρό και αυτό να δημιούργησε κάποιο κόψιμο; Μπορεί να υπήρχε κάποια λιπαρότητα και αυτό να δημιούργησε το πρόβλημα.
      Δεν μου ρχεται κάτι άλλο αυτή τη στιγμή..
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. σε αυτό καταλήγω κι εγώ πανωραία! Το blog πολύ ωραίο! Χαίρομαι που το ανακάλυψα!!!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ Άννα μου!! Με κάνεις χαρούμενη..
      σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα!! πολύ ωραίες όλες οι κρέμες και μάσκες, όρεξη να χεις... Δεν μπορώ να βρω μελισσοκέρι! μπορώ να χρησιμοποιήσω μέλι ή κάτι άλλο?? Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Στεφανία μου! Στη συγκεκριμένη συνταγή προκειμένου να σου γίνει η κρέμα σωστά πρέπει να βάλεις κερί μέλισσας! Μπορείς να βρεις ακόμα και στη λαϊκή εκεί που πουλάνε μέλι και να τους ζητήσεις να σου φέρουν.. Και σε εξειδικευμένα φαρμακεία πουλάνε μελισσοκέρι..
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  17. γειας σας καταρχην να σας πω οτι βρισκω εξαιρετικη την συνταγη της κρεμας.Θ α ηθελα να σας ρωτησω, αν εχετε υποψιν σας φυσικα, αν κανει και για προληψη ραγαδων...ειμια εγκυος στο πρωτο τριμηνο και θελω να χρησιμοποιησω μονο κατι φυσικο στο σωμα μου και και επειδη γνωριζω οτι το αμυγδαλελαιο βοηθα στις ραγαδες μου φανηκε εξαιτετικη ιδεα!! ευχαριστω!
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου και σου εύχομαι η ώρα η καλή!! Λοιπόν, η κεραλοιφή είναι εξαιρετικά ενυδατική οπότε μπορεί σίγουρα να σε βοηθήσει ώστε να διατηρήσει ελαστική την επιδερμίδα σου και αποφευχθούν ραγάδες. Κατά την γνώμη μου να την χρησιμοποιήσεις. Ωστόσο δεν ξέρω αν θα είναι τόσο αποτελεσματική σε σχέση με άλλες κρέμες οι οποίες είναι ειδικές γι'αυτή τη δουλειά. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την κρέμα παράλληλα με κάποια άλλη ειδική κρέμα για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να συμβουλευτείς τον γυναικολόγο σου για την σωστή επιλογή της κρέμας!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Κανει το. Μαυρο μελισσοκερι

      Διαγραφή
  18. Πανωρεα μου έφτιαξαν την κρεμουλα σου! Μου βγήκε κανονική στην υφή μόνο που μένουν στην επιφάνεια σταγονιτσες νερού; Γιατί; Μου άρεσαν πολύ οι συνταγες σου θα δοκιμάσω και αλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! Πολύ χαίρομαι που έφτιαξες την κρεμούλα! Ίσως να ήθελε πιο δυνατό ανακάτεμα ή ίσως να χρησιμοποίησες περισσότερο ροδόνερο απ'ότι χρειαζόταν..
      Καλή συνέχεια στις δοκιμές!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  19. Πανωραια καλημερα κ απο μενα! ευχαριστουμε πολυ πολυ πολυ για τα υπεροχα πραγματα που μας γραφεις και μαθαινουμε!!!!!!!εκανα χτες βραδυ την κρεμουλα ,οσο ηταν ζεστη ηταν οκ μετα που κρυωσε σκληρηνε πολυ και δεν απλωνεται και επισης μου αφηνει κομματια κεριου στο προσωπο....:-( τι λαθος μπορει να εκανα κ αν ξερεις πως μπορω να το διορθωσω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου γλυκιά μου.. Κοίτα τι μπορείς να κάνεις: Βάλε σε μπεν μαρί την κρεμούλα και σε χαμηλή θερμοκρασία, άρχισε να την ρευστοποιείς.. Όσο είναι ακόμα ζεστή, πρόσθεσε κι'άλλο ροδόνερο. Στη συνέχεια, ανακάτευε πολύ καλά μέχρι να κρυώσει. Μια καλή ιδέα είναι να την ανακατέψεις με το μηχανάκι του καφέ (αφού το αποστειρώσεις). Σίγουρα χρειαζόταν κι'άλλο υγρό στοιχείο αλλά και καλύτερο ανακάτεμα.
      Ελπίζω να πετύχει!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  20. Kαλησπέρα Πανωραία μόλις έφτιαξα την κρεμούλα σου νομίζω πως την πέτυχα !!! Απλά περιμένω να κρυώσει να δω αν πέτυχα την υφή :) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνταγή έψαχνα καιρό για μια καλή κρέμα προσώπου και δεν ήθελα απο τις εμπορικές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου! Πολύ χαίρομαι που έφτιαξες την κρεμούλα! Ελπίζω να σου πέτυχε!!!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  21. καλησπερα....θα εκανε αντι το κερι να βαλω βασιλικο πολτο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα! Δεν νομίζω να έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά είναι εντελώς διαφορετικό το κερί με τον πολτό.
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  22. Πανωραία πολυ όμορφο το blog σου και καταπληκτικη η συνταγή που μας δίνεις!Σευχαριστώ πολυ!Εψαχνα πολυ καιρό για την κρέμα αυτη και την βρήκα τώρα εδώ!Φτιάχνω πολλές μάσκες,πήλιγκ και προσωπου και σωματος και γενικα πολλα καλυντικα με φυσικα συστατικά.Χρησιμοποιω ως κρέμα προσώπου μια συντάγη απο την αισθητικό Δημητρα Γουλά που είχα δει σενα πρωινο περυσι.Ειναι καταπληκτικη!Θελω να σε ρωτησω μπορουμε να χρησιμοποιησουμε στην κρεμα διοξειδιο του τιτανιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Την έχω παρακολουθήσει και εγώ την Δήμητρα Γούλα και είναι καταπληκτική. Απλά ήθελα να σου ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι αισθητικός. Απλά μου αρέσει να ασχολούμαι με φυσικές μάσκες ομορφιάς και οτιδήποτε σε beaute που βασίζεται όμως σε απλά υλικά. Όπως θα παρατήρησες, η κρέμα που προτείνω αποτελείται από απλά υλικά (εξαιρετικής ποιότητας βέβαια) που μπορείς να βρεις εύκολα. Δεν περιέχει κάποιο "περίεργο υλικό" που μπορεί να είναι και δυσεύρετο αλλά και ύποπτο για τις συνέπειές του. Δεν γνωρίζω πολλά για τον τρόπο χρήσης του διοξειδίου του τιτανίου οπότε δεν είμαι σε θέση να σε συμβουλέψω για αυτό. Καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον πιο ειδικό.
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  23. Πολλά μπράβο....να ρωτήσω κάτι? έκανα την κρέμα με το ροδονερο αλλα το νερο καθόταν κατω και το κερι με το λαδι επάνω, σαν το καντυλι. τι να κανς για να ομογενοποιηθει?
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη και σε ευχαριστώ πολύ! Βασικά δοκίμασε να βάλεις την κρέμα σου σε μπεν μαρί και σε χαμηλή θερμοκρασία ζέστανέ την. Στην πορεία ανακάτευε συνεχώς μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Βγάλε την κρέμα από το μπεν μαρί και συνέχισε να ανακατεύεις μέχρι να κρυώσει το μείγμα. Λογικά θα πετύχεις καλύτερη υφή!

      Διαγραφή
  24. καλημερα μολις διαβασα την συνταγη εχω ιδη ρυτιδες μου λετε σας παρακαλω αν μπορω να βαζω πρωι και βραδυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και σε σένα! Μπορείς να βάζεις μιας και είναι μια άκρως ενυδατική κρέμα. Απλά είναι λίγο λιπαρή και δεν ξέρω κατά πόσο θα σε βολέψει να την φοράς και το πρωί μιας και θέλει λίγο περισσότερο χρόνο να απορροφηθεί από το δέρμα.

      Διαγραφή
    2. απιθανη η συνταγη για την κρεμουλα,εμπιστευομαι απολυτα τα υλικα,θα την δοκιμασω συντομα,ευχαριστω πολυ.

      Διαγραφή
  25. καλημερα!! πρωτα απ ολα συγχαρητηρια για το blog σου και επισης συγχαρητηρια για την πολυ ωραια αναρτηση συνταγη! ακολουθησα τις συμβουλες σου και εκανα την κρεμα! το προβλημα μου ειναι ομως οτι το ροδονερο δεν ομογενοποιειται με τα υπολοιπα υλικα και ξεχωριζει στην κρεμα~ δεν ξερω τι να κανω ~!το ξαναζεστανα οπως ειπες τα ανακατευα συνεχως αλλα παλι το ιδιο! αναρωτιεμαι τι να φταιει ! μηπως οταν την πρωτοκανουμε θα πρεπει να ειναι ολα τα υλικα στην ιδια θερμοκρασια ?δηλ ζεστα και τα ελαια ζεστο και το ροδονερο!ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την καλή σου την κουβέντα. Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν είχα ζεστάνει το ροδόνερο. Σίγουρα στην κρεμούλα σου έχει πέσει περισσότερη υγρασία. Δεν ξέρω τι άλλο να προσθέσω.. Ίσως ήθελε πιο γρήγορο ανακάτεμα μέχρι να κρυώσει το μείγμα. Αν δοκιμάσεις ξανά, δοκίμασε να την ανακατέψεις με το μηχανάκι του καφέ.
      Καλή επιτυχία!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  26. καλημερα!! ευχαριστω για την αμεση απαντηση!! θα το δοκιμασω την επομενη φορα και θα σου πω!! καλη συνεχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστούμε για την όμορφη και ΕΥΚΟΛΗ συνταγή. Εγω βρίσκω τα υλικά μου στο www.ftiaxnokallyntika.gr, ή πάω στο μαγαζί τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανωραια μου να σε ρωτησω κατι; αν αντικαταστησω ροδονερο με ανθονερο θα ειναι το ιδιο αποτελεσματικη; επισης να βαλω τις ιδιες ποσοτητες ή αλλαζoυν;
    Tα αιθερια ελαια μπαινουν στις κρεμες για αρωμα ή βοηθουν και αυτες;

    Λιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίτσα! Μπορείς να βάλεις άνετα ανθόνερο με την ίδια δοσολογία. Τα έλαια δίνουν άρωμα αλλά το καθένα έχει και τις δικές του ιδιότητες. Οπότε είναι συνδυασμός!

      Διαγραφή
    2. Πανωραια μου δοκιμασα να βαλω ανθονερο...και μου εμεινε στο κατω μερος το υγρο και πανω το κερι......τι εκανα λαθος?

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Λίτσα μου και πάλι! Μάλλον δεν τα ανακάτεψες καλά. Θέλει συνεχές ανακάτεμα μέχρι να κρυώσει πολύ καλά η κρέμα. Μπορείς να την ανακατέψεις ακόμα και με το μιξεράκι του καφέ. Τώρα για να την διορθώσεις, κοίτα τι μπορείς να κάνεις: βάλε την κρέμα σε μπεν μαρί μέχρι να λιώσουν πάλι τα υλικά. Στην συνέχεια, απόσυρε από το μπεν μαρί και ανακάτεψε μέχρι να κρυώσει καλά. Αλλά ανακάτευε συνεχώς!!! Καλή επιτυχία και μακάρι να πετύχει!!

      Διαγραφή
  29. Πανωραια οι αναλογιες της συνταγης σου ειναι Α-Ψ-Ο-Γ-Ε-Σ ! Μολις την εφτιαξα κ απολαμβανω την υφη της επιδερμιδας μου.ειναι σαν πωπουλι μωρου! εβαλε κ ο συζυγος μετα το ξυρισμα κ του αρεσε πολυ!!! εκανα μια μικρη παραλλαγη.αντι για 4 κουταλιες ελαιολαδο κ 4 αμυγδαλελαιο εβαλα 2 κουταλιες ελαιολαδο κ 6 αμυγδαλελαιο για να μην ειναι πολυ βαρια.αψογη η υφη της!!! θελω να σε ρωτησω αν γνωριζεις καποια παραλλαγη για τις λιπαρες επιδερμιδες.να μην ειναι τοσο "βαρια" κ λιπαρη η κρεμα..
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο! Μου δίνεις πολύ χαρά που μου λες ότι σου πέτυχε η κρεμούλα!! Είδες τι ενυδατική που είναι;; Ειδικά για μετά το ξύρισμα είναι ιδανική. Έχω μια παραλλαγή για λιπαρά κανονικά δέρματα. Αν θες στείλε μου το mail σου εδώ: noradara@gmail.com και θα στη στείλω από κει.
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
    2. Πανωραια μου εισαι ΘΕΑ !!! Εχω δοκιμασει κ αλλες συνταγες στο νετ η δικη σου ηταν η μονη με τις σωστες αναλογιες κ η μονη που δεν πηγαν χαραμι τα υλικα.ειμαι πολυ ενθουσιασμενη κ παλι ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
    3. Είσαι σκέτη γλύκα, τσέκαρε το mail σου!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα αλλεργικο στο προσώπου μου το κερί της μέλισσας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα! Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο σπάνιο να είσαι αλλεργικός στο κερί μέλισσας. Από κει και πέρα, επειδή δεν μπορούμε να παίζουμε με αυτά, και επειδή ο κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός, σε περίπτωση που φτιάξεις την κρέμα, δοκίμασέ την πρώτα σε ένα σημείο στο χέρι σου και παρακολούθησε να δεις αν σε πειράζει κάτι. Μπορείς να δοκιμάσεις και σε ένα μικρό σημείο στο πρόσωπο σου για κάποιες μέρες. Αν δεις ότι δεν σε πειράζει κάτι, τότε μπορείς να χρησιμοποιείς κανονικά την κρέμα.

      Διαγραφή
  31. Πολύ ωραία συνταγή, θα τη δοκιμάσω σίγουρα. Και για όσους "τεμπελιάζουν" βρήκα αυτή την κρεμούλα http://cretansoil.com/natural-skin-products/1-bioaroma-24-hours-moisturizing-face-cream-for-oily-mixed-skins-40ml-135-oz-5200120590640.html με μελισσοκέρι και δίκταμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα και σε ευχαριστώ πολύ!! Θα την ψαχουλέψω την κρέμα σου!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

      Διαγραφή
  32. καλησπέρα, έφτιαξα μια μικρή παραλλαγή της κρέμας, οι αναλογίες σου είναι φανταστικές! έβαλα αντί για ελαιόλαδο, λάδι αβοκάντο το οποίο νομίζω είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α,D,E κλπ, και έβαλα και 3-4 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεμόνι. Δεν είχα βιταμίνη Ε να βάλω δυστυχώς. τέλεια υφή όμως, νομίζω βέβαια καλύτερη για βράδυ σε εμένα που το δέρμα μου έχει τάση για λιπαρότητα. Ευχαριστώ για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Έκανες πολύ καλά που πειραματίστηκες! Η βάση μπορεί να είναι η ίδια και από κει και πέρα αναλόγως τι ταιριάζει στον καθένα, μπορεί να παίξει με αιθέριο έλαιο κτλ.. Το αβοκάντο αλλά και το έλαιο από λεμόνι είναι εξαιρετικά και χαίρομαι πάρα πολύ για την κρεμούλα που έβγαλες! Η αλήθεια είναι πως είναι λίγο πιο λιπαρή γι'αυτό δοκίμασε να βάλεις μικρότερη ποσότητα και να την απλώνεις πολύ καλά!

      Διαγραφή
    2. Πανωραία μου,αν δεν έχω ροδόνερο τι κάνω;;; :-(

      Διαγραφή
    3. Γεια σου! Μπορείς να βάλεις σκέτο νερό ή ακόμα καλύτερα να βράσεις λίγο χαμομήλι και να πάρεις το τσάι!

      Διαγραφή
  33. καλησπερα πανωραια εκανα την κρεμα την βαζω 2 μερες θα σε γραψω για τα αποτελεσματα.ΣΟΣ.απο μια αλλη κρεμα που ειχα κανει εγηνε ενα λαθος και ερεθυσα το δερμα μου γυρο απο τα ματια και γυρο απο το στομα εχω τσουκσιμο και ειναι κοκκινο εχεις να με προτηνεις κατι για να συνελθει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου και περαστικά σου!! Μιας και το δέρμα σου είναι ερεθισμένο, καλό είναι να βάλεις γιαούρτι τοπικά. Είναι ιδανικό για ερεθισμούς. Φρόντιζε να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου με ενυδατική κρέμα και αν δεις ότι ο εθερισμός δεν υποχωρεί, συμβουλέψου έναν φαρμακοποιό ή ακόμα καλύτερα έναν δερματολόγο.

      Διαγραφή
    2. ευχαρηστω πανωραια σχεδον εχει φυγει ο ερεθισμος βαζοντας ενυδατικη κρεμουλα.θα ηθελα να με προτεινεις μια δικια σου ενυδατικη συσφικτικη κρεμα.την κρεμουλα σου που εκανα την φοραω βραδυ γιατι ειναι λιγο βαρια για εμενα πηστευω οτι τα αποτελεσματα θα τα δω με τον καιρο.

      Διαγραφή
    3. Γεια σου καλή μου! Είσαι σε καλό δρόμο λοιπόν! Η κρέμα είναι λίγο λιπαρή οπότε καλά κάνεις και τη βάζεις το βράδυ. Είναι πλούσια ενυδατική κρέμα! Στείλε μου mail στο noradara@gmail.com και θα σου στείλω από εκεί μια αντιρυτιδική κρέμα που έχω! Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  34. γειά σας! ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε κάποιο κατάστημα που να πουλά 100% καθαρά φυτικά έλαια, χωρίς να είναι μάρκα. η συνταγή φαίνεται πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου και χρόνια πολλά! Ρίξε μια ματιά σε αυτό το site που ξέρω ότι είναι καλό:
    http://ftiaxnokallyntika.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα και από εμένα...φυσικά και την δοκίμασα..φυσικά και είναι τέλεια..όλα είναι τέλεια..η σελίδα, οι συμβουλές...όμως έχω κι εγώ τις απορίες μου...πως μπορώ να κάνω την κρέμα μου λιγότερο λιπαρή;; Μπορώ, ας πούμε, να βάλω λεκιθίνη, μέλι ή κάτι άλλο;; Ευχαριστώ Πανωραία για την καταπληκτική ύλη που μας δίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη μου και σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι πως αυτή κρεμούλα βασίζεται στις κηραλοιφές οι οποίες είναι 100% φυσικές αλλά είναι λίγο παραπάνω λιπαρές. Νομίζω πως αν βάλεις μέλι, θα γίνει ακόμα πιο λιπαρή. Για την λεκιθίνη δεν γνωρίζω να σου πω. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις μόνο αμυγδαλέλαιο και όχι ελαιόλαδο που είναι λιγότερο λιπαρό και όταν την χτυπάς μέχρι να αναμειχθεί να την χτυπήσεις πάρα πολύ καλά!

      Διαγραφή
  37. Γεία σου ωραία η συνταγή σου θα την κάνω σύντομα και θα πώ και εγώ εντυπώσεις...
    θα ήθελα να ρωτήσω μετά την κρέμα την βάζουμε στο ψυγείο για συντήρηση ή διατηρείτε και έξω σε δροσερό μέρος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σε ευχαριστώ για το σχόλιο! Μπορεί να διατηρηθεί άνετα σε σκιερό και δροσερό μέρος, που δεν θα το βλέπει καθόλου ο ήλιος!

      Διαγραφή
  38. Σας ευχαριστώ πολύ! Πολύ όμορφο άρθρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πανωραια μου μόλις αγοράσα τα υλικά εκτός απο την βιταμίνη Ε που έδωσε μια Φιλη σε σκόνη, και δεν ξερω πόσο να βάλω. Επίσης η ΜΑΜΑ μου εχει σε υγρή μορφή με σταγόνες υαλουρονικο οξύ και παλι δεν ξερω πόσο να βάλω! Περιμένω απάντηση σου για να ξεκινήσω ! Ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χριστινα εβαλα παραπανω γλυκερινη στην κρεμα μου και ξεχωριζει στον πατο στο βαζακι.Ττ μπορω
    να κανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμα αλλα η γλυκερινη που προσθεσατε δεν αναφερετε στη συνταγή

      Διαγραφή
  41. ΠΑΝΩΤΑΙΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜΟΥΛΑ ΣΟΥΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΩ ΣΕ ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΟ ΚΕΡΙ? ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΩΜΕΝΟ Η ΑΛΙΩΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Για σας και μπράβο για το blog που έχετε. Θέλω να ρωτήσω πόσα γραμμάρια είναι οι 2 κουταλιές μελισσοκερί βάζετε στην συνταγή και πόσα ml το λάδι. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημέρα η κρεμουλα μου έγινε πολύ αραιή σώζεται;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή