Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΙ ΞΕΒΑΨΕ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΒΑΨΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ;; ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΗ ΛΥΣΗ!

Φαντάζομαι θα σας έχει συμβεί αρκετές φορές! Και ειδικά σε αυτούς που δεν έχουν πολύ επαφή με το αντικείμενο, είναι κάτι που μπορεί πολύ εύκολα να συμβεί!


Μην πανικοβάλλεστε γιατί σας έχω ένα μυστικό που θα σας δώσει τη λύση!


Πάρτε τα ρούχα που λερώθηκαν και ξεπλύντε τα σε πιο χαμηλή θερμοκρασία προσθέτοντας στο απορρυπαντικό λίγη σόδα φαγητού!


Οι λεκέδες θα φύγουν και ούτε γάτα ούτε ζημιά!!


Δείτε επίσης:



ΟΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΣΟΔΑΣ! ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ!





ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΛΕΚΕΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ!









35 σχόλια:

  1. αν βάλω χλωρίνη παχυρευστη μεσα στο πλυντήριο δε θα γίνουν πάλι άσπρα??? χλωμό μου φαίνεται να γίνει το ροζ άσπρο μόνο με σόδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Η χλωρίνη έχει την τάση να κιτρινίζει οπότε καλλυτερα να βάλεις πολύ μικρή ποσότητα.. Αλλά μου φαίνεται ρίσκο!

      Διαγραφή
  2. KAΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΣΕ ΜΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΔΑ? Η ΣΤΟ ΠΛΥΝΗΤΗΡΙΟ?ΚΑΙ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα και χρόνια πολλά! Βάλε σε μία λεκάνη, όχι σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και άστα μέχρι να σεις αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  3. Γειά χαρά. Εγώ έχω ένα πουλόβερ που πήρε χρώμα απο αλλο πουλόβερ το οποίο ήταν κόκκινο. Έχει σε μερικά σημεία κόκκινο χρώμα. Να το βάλω στο πλυντήριο η σε λεκάνη? Θα έχει αποτέλεσμα η να χρισημοποιησω κάποιο απο τα ειδικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα! Επειδή αναφέρεσαι σε πουλόβερ και το πουλόβερ είναι ευαίσθητο, καλύτερα να το δοκιμάσεις σε λεκάνη και όχι στο πλυντήριο (εκτός και αν το πλένεις στο πλυντήριο και δεν σου έχει δημιουργήσει θέμα). Γενικά η σόδα βοηθάει αλλά επειδή μιλάμε για κόκκινο χρώμα, μπορεί να μην δεις ολοκληρωτικά αποτελέσματα. Θα σου συνιστούσα να το δοκιμάσεις σε μία λεκάνη και αν δεν μείνεις ικανοποιημένη να προχωρήσεις σε κάποιο πιο ειδικό προϊόν.

      Διαγραφή
    2. Εγω περισυ πηρα μια φορμα κιτρινη την εβαλα για πλυσιμο και μου εβαψε απο κατι... προσπαθησα να ωγαλω τι χρωμα αλλα τιποτα ...επειδη ομως αρχισε να χειμωνιαζει την αφησα στην ντιυλαπα οσπου ηρθε ο καιρος που θελω να την ξανα φορεσω ... μηπως ξερετε καποιο τιπ ωστε να ξεβαψει... εστω και το δικο της χρωμα δηλ να ασπρισει τελειος ωστε να μπορεσω νετα να την βαψω ..???

      Διαγραφή
    3. Γεια σου καλή μου! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάτι υπόψιν σου για το πρόβλημά σου.. Γνωρίζω ότι η χλωρινη μπορεί να ασπρίσει καλά αλλά υπάρχει περίπτωση να σου κιτρινίσει και τα ρούχα. Οποτε δεν γνωρίζω αν θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα..

      Διαγραφή
  4. Χαίρετε,
    Είχα ένα κατακόκκινο παντελόνι το οποίο στο πλυντήριο το έβαλα με άλλα χρωματιστά (όπως για παράδειγμα ένα καρό κόκκινο άσπρο πουκάμισο και ένα καρό γαλάζιο άσπρο παντελόνι) και δυστυχώς ξέβαψε και τα ολα τα ρούχα απέκτησαν απόχρωση ροζ. Έτσι τα καρό πλεον δεν έχουν άσπρο αλλά ροζ!!! Πώς να το φτιάξω???ΣΟΣ γιατί είναι του αδερφού μου και θα τρελαθεί άμα τα δει ροζ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Maggie! Δοκίμασε αυτό με τη σόδα σε χαμηλή θερμοκρασία όπως το αναφέρω και στο άρθρο. Υπάρχει και ένα προϊόν στην αγορά σαν ξεβαφτικό αλλά ξέρω ότι χαλάει αρκετά την υφή από τα ρούχα. Οπότε καλύτερα να δοκιμάσεις με τη σόδα!

      Διαγραφή
    2. Εχει σημασία που έχουν ήδη στεγνώσει τα ρούχα???

      Διαγραφή
    3. Όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα βάζεις εκ νέου με λίγη σόδα μαζί με το απορρυπαντικό.

      Διαγραφή
    4. Επειδη δεν ηθελα να το ρισκάρω έβαλα το καθένα σε ξεχωριστή λεκάνη με απορρυπαντικό και λίγη σόδα και τα άφησα να μουλιάσουν μια μέρα. Το καρό πουκάμισο το έβαλα μόνο του στο πλυντήριο στα μάλλινα να πλυθεί με σόδα και το απορρυπαντικό του και μάλιστα δυο φορές. Όλα (και αυτα στις λεκάνες και αυτό που έπλυνα δυο φορές στο πλυντήριο) είναι ακόμα ροζ....Τι να κάνω????? Έχω απελπιστεί!!! :(

      Διαγραφή
    5. Γεια σου γλυκιά μου!! Δυστυχώς αφού δεν έπιασε και αυτό δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.. Εκτός και αν δοκιμάσεις αυτό που κυκλοφορεί στο εμπόριο που είναι ξεβαφτικό ρούχων αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα τι αποτέλεσμα μπορεί να έχει και στα υπόλοιπα χρώματα αλλά και στην ποιότητα του ρούχου! Μήπως να πας σε ένα καθαριστήριο να ρωτήσεις?

      Διαγραφή
    6. Μάλλον αυτό θα κάνω...Ελπίζω να έχουν μια λύση... Ευχαριστώ πολύ πάντως! :(

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα!
    Έβαλα στο πλυντήριο ένα κόκκινο φουστάνι μαζί με χρωματιστά και μια άσπρη μπλούζα μου έχει γίνει κόκκινη σε 3-4 σημεία! έβαλα σόδα και στο πλυντήριο και σε λεκάνη μαζί με την μπλούζα μου αλλά δεν βγήκε! Τι άλλο να κάνωωωωω! είναι και καινούρια και την θέλω πάλι άσπρη απελπισμένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Άννα μου! Δοκίμασες με λευκαντικό τύπου Εύρηκα?

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!! Εβαλα το μαυρο μου μαγιω στη βαλιτσα και παρολο που ηταν στεγνο, ξέβαψε πανω στην φουστα μου που ειναι κοραλι.. Σας παρακαλω βοηθηστε με!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορείτε, στείλτε μου απάντηση στο just.evelina@hotmail.com

      Διαγραφή
  7. Καληέρα. Έβαλα σκούρα ρούχα στο πληντήριο και έκανα το λάθος να βάλω και δύο κόκκινες μπλούζες, το αποτέλεσμα τα περισσότερα να έχουν γίνει ροζ, και ειδίκα τα τζιν. Τι να κάνω σε αυτήν την περίπτωσει.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σένα! Δοκίμασε το κόλπο με τη σόδα και αν δεν πιάσει, δοκίμασε να τα πλύνεις και με λευκαντικό τύπου εύρηκα. Πρόσεχε όμως γιατί υπάρχει περίπτωση να σου ξεθωριάσει το τζιν.!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα! Μια μπλούζα μου έβαψε στο πλυντήριο και απο άσπρη έγινε κίτρινη. Ωστόσο είναι ομοιόμορφο το χρώμα και φαίνεται σαν να την αγόρασα απλά κίτρινη. Φοριέται κι έτσι αλλά θα την προτιμούσα και πάλι άσπρη. ΑΝ κάνω αυτό με τη σόδα υπάρχει περίπτωση να καθαρίσει τοπικά σε σημεία και τελικά να είναι αλλού κίτρινη αλλού άσπρη και να τα κάνω χειρότερα? Να το ρισκάρω ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπερα. ..Έχω μια μπλούζα βαμβακερι όπου ένα άλλο σκούρο μπλουζάκι ξεβαψε και μου λερωσε την άσπρι μπλούζα. ..πως μπορώ να το φτιάξω ξανά όπως ήταν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα εχω ενα φουτερ χρωματιστο λευκο με μπλε χρωμα στο μανικι,κ λιγο γκρι,εβαψε το λευκο και εχει γινει γαλαζιο παντου αλλα εχει και σταμπες σε ορισμενα σημεια,τι μπορω να κανω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω δοκιμασα με την σοδα κ δεν εγινε τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω δοκιμασα με την σοδα κ δεν εγινε τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η σόδα δεν κάνει απολύτως τιποτα. .....Στο να ασπρισεις τα ρούχα ξανα ακομα και η χλωρινη ωχριά ������������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ξανακάνεις κατάλευκα όπως πριν, ρούχα λευκά βαμβακερά (πχ πουκάμισα, δαντέλες, σεντόνια, πετσέτες κουζίνας, -εγώ το δοκίμασα και σε κουρτίνα μπάνιου με μεικτή υφανση αδιάβροχο με ύφασμα-και γενικά ρούχα ανθεκτικά σε θερμοκρασία υψηλή) βάλε σε καυτό νερό,60 βαθμούς,τα ρουχα με μια δόση απορρυπαντικό πλυντηρίου σε σκόνη, και μια δόση όσο ένα ποτήρι κρασί, χλωρίνη υγρή,την απλή. Άφησε τα ρούχα μια ώρα και μετά με γάντια αφαίρεσε και ξεβγαλε καλά σε κρύο νερό. Κάνε δεύτερο ξεβγαλμα αν σου αρέσει το αποτέλεσμα,με κρύο νερό και μισό ποτήρι ξύδι. Μετά βάλε και μαλακτικό σε μια λεκάνη και πέρασε τα. Έτσι έχεις πάλι ολόλευκα ρούχα ζηλευτά.

      Διαγραφή
  14. ανδρικογιαννοπουλου διονυσια21 Ιανουαρίου 2017 στις 12:04 μ.μ.

    εγω εβαλα ασπρομαυρο μπλουζακι στους 30 και μου γαριασε το λευκο τι να κανω sos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ούτε η σόδα , ούτε το λεμόνι έκαναν απολύτως τίποτε σε άσπρο πουκάμισο , που έγινε θαλασσί από μπλε κάλτσα .. ήθελα να ήξερα , ποιος χρησιμοποίησε αυτές τις '' λύσεις '' και είδε αποτέλεσμα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγραψα και πιο πάνω μια δοκιμασμένη λύση με απορρυπαντικό πλυντηρίου σε καυτό νερό και απλή υγρή χλωρίνη

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα. Έβαλα μαύρα παπουτσια μαζί με κοκκινα. Και το αποτέλεσμα? Τα μαυρα έγιναν ροζ... Και περα του οτι ειναι πανακριβα δεν ειναι καν δικα μου. Τι να κάνω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα σας!!σε ένα πλυντήριο π έβαλα με χρωματιστά ρούχα σε παλ όμως αποχρώσεις,ξέβαψε ένα φούτερ ροζ σε κάποια σημεία της πλάτης και του αγκώνα.Τι να κάνω για να το επαναφέρω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σας.. Έβαλα μια μπλούζα καινούργια σέ μπορντό χρώμα στο πληντυριο μαζί με τά τζίν μου και πήρανε ροζ χρώμα τά τζιν μου.. Επειδή δεν είχα κάποιο απορριπαντικο, τά ξανά έβαλα στους 60 βαθμούς να πλυθούν και κανένα αποτέλεσμα.. μπορείτε να μου προτείνετε κάτι το σώστε να φύγει το ροζ χρώμα από τά τζίν μου? Η χρωμοπαγίδα βοηθάει σέ αυτή την περίπτωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά!!!το πράσινο φουτερ του γιου μου εβαψε σε σημεία από μαύρο χρώμα που έπλυνα μαζί στο πλυντηριο...τι κανω; ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή