Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΝΕΟΤΕΡΟΙ!

Ποιος δεν θέλει  να κερδίσει χρόνια αλλά και να φαίνεται μικρότερος από την ηλικία του; Μια   ισορροπημένη διατροφή, οι σωστές τροφές αλλά και η σωματική άσκηση είναι οι βασικοί παράγοντες που μπορούν να μας εξασφαλίσουν νιάτα, και υγεία. Πάμε να δούμε τρόπους που θα μας βοηθήσουν να ζήσουμε καλύτερα:

  • Προσθέστε 10 χρόνια στη ζωή σας: Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με αντιοξειδωτικά. Θα τα βρείτε  στις εξής τροφές: ελαιόλαδο, ψάρι, ξηροί καρποί, όσπρια, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα, πράσινο τσάι, κακάο. Σε μία έρευνα που έγινε στο πανεπιστήμιο του Μιλάνου αποδείχθηκε ότι οι συμμετέχοντες μεσήλικες που πήραν συμπληρώματα διατροφής που περιείχαν μια μεγάλη ποικιλία από απαραίτητα αμινοξέα - γνωστά σαν ΒCAA  - παρέτειναν τη ζωή τους κατά 12% και ήταν ικανοί να κάνουν περισσότερη εξάσκηση, αλλά και να επιβραδύνουν τις διαδικασίες γήρανσης.
  • Προσθέστε 5 χρόνια: πίνετε πράσινο τσάι! Βρετανικές έρευνες απέδειξαν ότι πίνοντας περισσότερα από τρία φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα, προστατεύετε τη φθορά και τη γήρανση των κυττάρων. Τα τεστ DNA  έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες που έπιναν περισσότερα από 3 φλιτζάνια την ημέρα τσάι, όχι μόνο παρέτειναν κατά 5 χρόνια τη ζωή τους, αλλά μπόρεσαν να διατηρήσουν το φυσιολογικό τους βάρος ή ακόμα και να χάσουν βάρος ενισχύοντας την ικανότητά τους για εξάσκηση.
  • Προσθέστε 7 χρόνια: Κόψτε το κάπνισμα! Όσοι καπνίζουν 20 τσιγάρα την ημέρα είναι βιολογικά 8 χρόνια γηραιότεροι από την πραγματική τους ηλικία. Οι  γιατροί υποστηρίζουν ότι, αν κόψετε το κάπνισμα, το σώμα σας μέσα σε 2 μήνες θα είναι ένα χρόνο νεότερο και σε 5 χρόνια 7 χρόνια νεότερο. Στις μέρες που ζούμε, θα κάνετε καλό και στην τσέπη σας! Δεν συμφέρει σε τίποτα το τσιγάρο!!
  • Προσθέστε 9 χρόνια: Χαμηλώστε την υψηλή αρτηριακή πίεση. Σύμφωνα με έρευνες, με φυσιολογική αρτηριακή πίεση (11,5 η μεγάλη και 7,6 η μικρή) βιολογικά θα είστε 9 χρόνια νεότεροι σε σύγκριση με άλλους που έχουν μεγαλύτερη αρτηριακή πίεση (13 η μεγάλη και 8,6 η μικρή). Μειώστε την πίεσή σας και θα είστε 4,5 χρόνια  νεότεροι μέσα σε 6 μήνες και 9 χρόνια μικρότεροι μέσα σε 9 χρόνια. Αυτό θα προλάβει και τη φθορά των αρτηριών, που συνήθως είναι αποτέλεσμα υψηλής αρτηριακής πίεσης. Πως θα τα καταφέρετε: Δοκιμάστε φυσικές θεραπείες όπως η απώλεια βάρους, η εξάσκηση και το ισορροπημένο διαιτολόγιο - χαμηλό σε λιπαρά και αλάτι. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας ειδικά αν έχετε πρόβλημα υψηλής πίεσης,
  • Προσθέστε 4 χρόνια: Ξεκινήστε ποδήλατο, κολύμπι ή χορό. Μια 20χρονη μελέτη σε 5000 ανθρώπους που έκανα ποδήλατο καθημερινά βρήκε ότι οι γυναίκες ζούσαν 4 χρόνια επιπλέον όταν έκαναν ποδήλατο με μέτρια ταχύτητα. Πως θα τα καταφέρετε: Μόνο 15 λεπτά εξάσκησης την ημέρα (ποδήλατο και άλλες μορφές γυμναστικής) μπορούν να επιμηκύνουν τη ζωή σας κατά 4 χρόνια.
  • Προσθέστε 12 χρόνια: Διαλογιστείτε! Μια μελέτη έδειξε ότι όσοι έκανα διαλογισμό σε τακτά χρονικά διαστήματα έδειξαν ότι 12 χρόνια νεότεροι μόνο μέσα σε 5 χρόνια. Γιατί; Ο διαλογισμός ενισχύει τις ορμόνες που ελέγχουν το στρες αλλά και το ανοσοποιητικό σύστημα. Πως θα το καταφέρετε: Αφιερώστε καθημερινά μερικά λεπτά και καθίστε αναπαυτικά. Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας, προσπαθώντας να αδειάσει ο εγκέφαλός σας από προβλήματα και σκέψεις. Προσπαθήστε να μετρήσετε τις αναπνοές σας ανάποδα, ξεκινώντας για παράδειγμα από το 100 και φτάνοντας μέχρι το 1 και ξεκινήστε ξανά, μέχρι να πετύχετε επιθυμητό αποτέλεσμα. 
Δείτε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου