Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΝΥΧΙ!


Πόσες φορές θα έχει τύχει να σπάσετε ένα νύχι και επειδή όλα τα υπόλοιπα είναι μακρυά θα πρέπει να τα κόψετε όλα; Εκνευριστικό έτσι; Υπάρχει λοιπόν μία τεχνική για να σώσετε το σπασμένο νύχι και να το δώσετε παράταση ζωής στο όμορφο μανικιούρ σας!

Θα χρειαστείτε: μία λίμα, ένα κομματάκι χαρτί υγείας, στεγνωτικό top coat και ένα μανό της επιλογής σας για να ολοκληρώσετε το μανικιούρ σας. Πάμε να δούμε τα βήματα ένα ένα:











Με μία μαλακή λίμα, λιμάρετε την επιφάνεια του σπασμένου νυχιού προκειμένου να εξαλείψετε οποιαδήποτε αγριάδα.



Απλώνετε μικρή ποσότητα διάφανου μανό ή λίγο top coat πάνω στην επιφάνεια του σπασμένου νυχιού. 



Παίρνετε ένα μικρό κομμάτι χαρτιού (κατά προτίμηση μαλακού γι'αυτό πρότεινα χαρτί υγείας) και με προσοχή το κολλάτε πάνω στο σπασμένο νύχι.






Περνάτε πάλι το σημείο με λίγο top coat ή διάφανο μανό.








Αφού στεγνώσει, με μία λίμα κόβετε το περισσευούμενο χαρτάκι που μπορεί να περισσεύει ενώ λειάνετε και την επιφάνεια του νυχιού.













Επαναλάβατε την ίδια διαδικασία ακόμα μία φορά.













Περάστε όλο το νύχι ένα τελευταίο top coat.




Όπως βλέπετε το νύχι σας ''μπαλώθηκε''!!




Αφού έχετε τελειώσει με όλη τη διαδικασία, περνάτε το μανό που σας αρέσει και είστε έτοιμες!!!!








Καταπληκτική τεχνική έτσι; Εγώ την έχω κάνει μία φορά και έπιασε! 
Σας φιλώ,
Πανωραία

Πηγή:http://www.honeymunchkin.com/


Δείτε επίσης:
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΝ..ΩΡΑΙΑΣ: ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΑ ΝΥΧΙΑ!

μυστικα για δυνατα και μακρυα νυχια!

9 σχόλια:

  1. Νοράκι όμορφο!! Πολύ συχνά μου συμβαίνει και το χειρότερο μου σπάνε από πολύ ψηλά! πολύ χρήσιμο post, θα το έχω υπόψιν μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι είναι όντως χρήσιμο! Το έχω κάνει και πιάνει.. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκάκι μου.. Στην ώρα σου αύριο..
      Φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. και φυσικα μας εξεπληξες αλλη μια φορα ;) .. το δοκιμασα και οντως δν φαινετε απολυτως τιποτα μετα την στρωση του εγχρωμου μανο. Συγχαρητηρια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!!!
      Σε φιλώ,
      Πανωραία

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά είναι καταπληκτικό και τόσο εύκολο! Σε ευχαριστώ για την τέλεια συμβουλή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραια ιδεα και ευκολη!!! για αλλη μια φορα μας εσωσες!!!! ευχαριστουμε!!!!!! (aga)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικα πολύ χρήσιμο γιατί πάντα κάποιο θα σπάσει την πιο ακατάλληλη στιγμή...αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog-facebook www.alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Καλή αρχή στη νέο σου μπλογκ! Περιμένουμε να δούμε ωραίες ιδέες που θα μας κρατήσουν όμορφες όλη μέρα!
      Σε φιλώ,
      πανωραία

      Διαγραφή