Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Χαριτωμένο μανικιούρ με μπαλόνια - Balloon manicure!

Μα τι ωραία που είναι τα μπαλόνια! Μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια και μου βγάζουν μια ανεμελιά και ξεγνοιασιά! Από κει λοιπόν πήρα την έμπνευση για το επόμενο μανικιούρ μου!




Και ιδού το αποτέλεσμα:




Δεν είναι δύσκολο.. Αρκεί να έχετε πολλά χρώματα σε μανό και ένα καλό πινελάκι για την ζωγραφιά μας. Βρήκα σε μεγάλη αλυσίδα  καταστημάτων παιδικών παιχνιδιών με 2 ευρώ.
Πάμε να δούμε πως γίνεται!




























Περνάτε ένα άσπρο μανό σαν βάση και το αφήνετε να στεγνώσει καλά.
Βουτάτε το λεπτό πινελάκι στο μανό και ξεκινάτε το σχέδιο.

Πρώτα σχηματίζετε το ημικύκλιο, το γεμίζετε, φτιάχνετε ένα μικρό τριγωνάκι που είναι η άκρη του μπαλονιού και τέλος την κορδελίτσα με ένα μαύρο μανό.
Περάστε top coat για να σας κρατήσει περισσότερο!

Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή χαριτωμενιά μου!

Σας φιλώ,
Πανωραία



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου