Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Η Μύκονος του χειμώνα, μια άλλη Μύκονος! Ένα χειμωνιάτικο φωτογραφικό αφιέρωμα στο νησί των ανέμων.

Πέρυσι, περίπου τέτοια εποχή.. Έξω έχει πιάσει κρύο και βαρυχειμωνιά.

Και εκεί που κάθομαι στην θαλπωρή του σπιτιού μου, λαμβάνω e-mail από την Ryanair (εντάξει, εικόνισμα πρέπει να με κάνει με τόση διαφήμιση).

Και τι είδαν τα όμορφα και τσαχπίνικα μου μάτια;; Αεροπορικά εισιτήρια για Μύκονο με 9,95 ευρώ πήγαινε - έλα. Ξαφνικά γυάλισαν!

Και τι να κάνω βρε παιδί μου;; Δεν είχα άλλη επιλογή από το να τα κλείσω, σκεπτόμενη αυθόρμητα πως  ".. και να μην τα καταφέρω να πάω, πες ότι έχασα στο δρόμο ένα δεκάρικο".

Εξάλλου δεν σου δίνεται εύκολα η ευκαιρία να δεις την Μύκονο τον χειμώνα.

Και η αλήθεια είναι πως είναι μια άλλη Μύκονος..

Αθόρυβη, ήρεμη,έρημη, πνευματική αλλά πάραυτα πανέμορφη!

Είναι περίεργο να περπατάς στα γραφικά σοκάκια σχεδόν μόνος σου. Πόσο μάλλον να φωτογραφίζεις τα περίφημα beach bars μόνο με γάτες που τον χειμώνα τα κάνουν δικά τους!

Αποτύπωσα αυτήν την μυκονιάτικη ηρεμία στον φακό μου. Εγώ το ευχαριστήθηκα!
Εύχομαι και εσύ..




















































Τι θα έλεγες λοιπόν για ένα ταξιδάκι στην Μύκονο αν και χειμώνας;;
Ξανασκέψου το!

Σε φιλώ,
Πανωραία

2 σχόλια:

  1. Είναι να πάω Μύκονο για πάσχα. Νομίζω μέσα στην Άνοιξη θα είναι πιο καλά, τι λες? Μπαλαρινούλες και φύγαμε για ταξίδι :) https://web.stagram.com/tag/%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.socimage.com/tag/%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή